Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>Kan iemand mij mischien helpen ?<BR>Ik heb een file 6 in 1 6x seca 1 irdeto voor<BR>prem en de formule 1 kanalen ik kan het file<BR>bewerken met irseto6 maar ik weet niet waar en hoe ik het irdeto gedeelte kan veranderen<BR>ik kan namelijk de formule 1 kanalen niet meer krijgen de rest doet het allemaal.<BR>Wie weet er waar ik moet zijn om dit te wijzigen en wat te wijzigen ?<P>bij voorbaat dank peter<P>ps, dit alles op een goldcard voor humax 5400<BR>met allcam versie confused.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo!<P>Helaas, ik kan je niet helpen, maar dit is precies de file die ik zoek voor een vriend van mij. Zou je hem willen opsturen, of me vertellen waar ik hem vinden kan?? Als 'ie tenminste ook op de MM9500 werkt :-)<P>hadibash@euronet.be

Geplaatst:

Hallo<BR>je zal wel een 2 in 1 bedoelen seca en irdeto op 1 kaart.Dit alles kun je editeren via picbined.er zijn verschillende versies dus je moet zelf even kijken welke het beste gaat<BR>grtz hendrik b smile.gif" border="0

Geplaatst:

Hallo,<P>Het gaat mij er eigelijk om waar ik in het bewuste file de evt. veranderingen van de<BR>codes voor prem en df1 kanalen kan in voeren en welke dit evt. zijn<P>gr peter confused.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.