Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 Kan men voor de zilverkaart ook alleen files vinden voor viaccess of seca , of werkt een zilverkaart alleen voor 3 in 1 en allcam ?<BR>Kan iedere receiver met viaccess of/en seca ingebouwd of cam deze kaart lezen ?<BR>Welke files voor viaccess ? Welke files voor seca ?
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Je kan een seca kaartje "clonen" op een silvercard met bv de darkmosc hex of met MOSCas. Voor viaccess ken ik zo geen mogelijkheden.
Gast Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 ga ook eens kijken bij duwgati zeer goed uitleg daarzo.<P>Flying cat
Gast Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Duck:<BR><STRONG>Je kan een seca kaartje "clonen" op een silvercard met bv de darkmosc hex of met MOSCas. Voor viaccess ken ik zo geen mogelijkheden.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Waar vind je die darkmosc of moscas ???
Duwgati Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 En op mijn site vind je ook een heleboel info over de Moscas spullen en ook de Moscas files zitten erbij.<BR>Bye<BR>Duwgati
EasySat Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 Misschien een goed idee om eens bij Google te zoeken??
Aanbevolen berichten