Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik wil gw files kunnen testen enzo<BR>maar het is dus niet echt belangrijk, want kheb een funcard enzo ook<BR>een goldprogrammer+gw vind ik wel duur<BR>een piccard1+progger is veel goedkoper<BR>wat is juist het verschil?<BR>(behalve de grootte van de kaart)

Geplaatst:

ik neem aan dat je het heb over de proggers<BR>Een funcardprogger kan alleen funcards proggen.een golgprogrammer kan alleen gw-cards proggen en pics 16f enze. en eeeprom <BR>echter piccards en funcards niet.steeds heb je andere cards die niet te programmeren zijn<BR>,wees verstandig en geef iets meer uit voor een multie programer die alles kan programeren

Geplaatst:

Of koop een VP20 van Ome Willem, deze kost nog geen fl. 100,- en kan bijna net zoveel als de dure Multi programmers.<P>km

Geplaatst:

De goldwafer en de piccard 1.1 hebben dezelfde pic(16F84) + eeprom(24C16)en hebben dus dezelfde capaciteiten,behalve dat je bij deze laatste de chips afzonderlijk kunt programmeren via de goldprogrammer.<BR>Maar de Piccard II is een volledig andere kaart met verschillende processoren die over een sneller- groter geheugen beschikt.

Geplaatst:

nee ik heb het over de kaarten<BR>gw en piccard'en hebben namelijk allebei 16F84 / 24C16, maar ik wil dus gewoon weten of er een verschil zit tussen die kaarten behalve de groote van de kaart

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.