Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

Als ik rechtstreeks muziek van het i-net download dat is het niet altijd een mp3 bestandje, hoe kan dat? en heb je een bepaald programma nodig om dit om te zetten ofzo? zo ja kan iemand mij daaraan helpen?

alvast bedankt,

Sanne

Geplaatst:

Citaat:
Als ik rechtstreeks muziek van het i-net download dat is het niet altijd een mp3 bestandje

nee, dat kan kloppen. je hebt tientallen extensies voor stukken muziek (.wav, .ogg, .mid, etc.) of je hebt een gecomprimeerde mp3 wat in mijn ogen alleen doeltreffend is om virusscanner en firewalls te omzeilen. mp3's zijn al gecomprimeerd en een tool als winzip hierover heen halen heeft weinig zin.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Wat er ook vaak gebeurt is dat degene die deze mp3 upload de extensie bewust verandert naar iets willekeurigs om ervoor te zorgen dat de .mp3 niet opgespoort wordt. Oftewel: probeer eens de extensie te renamen naar .mp3

Geplaatst:
Citaat:
Wat voor een bestand is het dan?

nou, laatst dacht ik een cdtje te downloaden en kreeg ik een torrent bestand (geloof ik) en ik kon m met niets samen openen
Geplaatst:

en dat is? ja, sorry ik ben echt een leek wat dat betreft

Geplaatst:

Omdat dit weinig met satelliet te maken heeft heb ik dit onderwerp maar naar offtopic verplaatst.

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen