Gast Geplaatst: 18 april 2004 Geplaatst: 18 april 2004 hallo, Als ik rechtstreeks muziek van het i-net download dat is het niet altijd een mp3 bestandje, hoe kan dat? en heb je een bepaald programma nodig om dit om te zetten ofzo? zo ja kan iemand mij daaraan helpen? alvast bedankt, Sanne
Ome Merde Geplaatst: 18 april 2004 Geplaatst: 18 april 2004 Citaat: Als ik rechtstreeks muziek van het i-net download dat is het niet altijd een mp3 bestandje nee, dat kan kloppen. je hebt tientallen extensies voor stukken muziek (.wav, .ogg, .mid, etc.) of je hebt een gecomprimeerde mp3 wat in mijn ogen alleen doeltreffend is om virusscanner en firewalls te omzeilen. mp3's zijn al gecomprimeerd en een tool als winzip hierover heen halen heeft weinig zin. merDe deze ruimte is te huur
Gorilla King Geplaatst: 18 april 2004 Geplaatst: 18 april 2004 Wat er ook vaak gebeurt is dat degene die deze mp3 upload de extensie bewust verandert naar iets willekeurigs om ervoor te zorgen dat de .mp3 niet opgespoort wordt. Oftewel: probeer eens de extensie te renamen naar .mp3
Gast Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 Citaat: Wat voor een bestand is het dan? nou, laatst dacht ik een cdtje te downloaden en kreeg ik een torrent bestand (geloof ik) en ik kon m met niets samen openen
Ome Merde Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 daar heb je het torrent protocol nodig. werkt perfect i.c.m shareaza bijvoorbeeld. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 en dat is? ja, sorry ik ben echt een leek wat dat betreft
Ome Merde Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 zoekt en gij zult vinden merDe deze ruimte is te huur
prutsie Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 Omdat dit weinig met satelliet te maken heeft heb ik dit onderwerp maar naar offtopic verplaatst. groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen