Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik gebruik momenteel de laatste SF image met newcamd (tng10) emu.

Nu heb ik via de zoekfunctie hier gekeken of met deze image de canal+ card updates kan ontvangen en verwerken maar kon hier geen duidelijk antwoord op vinden.

Kan ik gewoon met newcamd blijven draaien of moet ie op radegast v .22 staan en niet onbelangrijk moeten er nog wat instellingen van de emu veranderd worden.

Geplaatst:

als je zo ongeduldig bent kan ik me voorstellen dat een hoop lieden geen 'zin' hebben om te posten.

een soortgelijk topic heb ik vandaag ook al gemodderd, zie hier . Ik vermoed dat deze dobber(s) ook voor de SF-image opgaat.

hulde,

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

En dan gaan we van 'Klik hier' naar 'Klik hier' en weer terug (via Ronaldd reclame) en er is geen antwoord te vinden op de vraag of de laatste newcamd de C+ kaartjes updatet begin volgende maand, want dat was de vraag.

Ik vraag me hetzelfde af en heb de zoekfunctie uitgepluist zonder resultaat. Ik wacht 1 mei wel af. Anders kan ie altijd nog in m'n Aston 1.03 cammetje.

Regards,

Sparrow.

Geplaatst:

Bedankt voor de reacties, ik maak hieruit op dat het een lastig verhaal is en dat er niets anders op zit dan afwachten of het goed gaat.

BTW het is niet zo dat ik ongeduldig ben maar ik kreeg het idee dat de vraag zo simpel was dat ie niet serieus genomen werd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen