Ga naar inhoud


topfield 5000 en beeld bij module matrix reloaded


Gast

Aanbevolen berichten

hallo,

ben sinds kort bezitter van topfield 5000. In eerste instantie met matrix module maar ondervond problemen. Nu is de module omgeruild voor matrix-reloaded (zonder kaart, niet meer nodig) maar die geeft soms ineens geen beeld meer. Weet iemand wat ik fout doe ?

 

als ik opneem op v.b. rtl4 en ik zapp door naar rtl5 gaat het beeld van rtl5 of andere als sbs6 etc na halve seconde stil staan. Is hier een oplossing voor ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dito, TF (4000 in mijn geval) + MR = trouble.

 

Heb nu Joker 0.77 (a.k.a. XFree, Zeta, ...) met 'n fun, en daar heb ik nog geen enkel probleem mee gehad op de hollanders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb anders geen problemen (of niet meer dan met joker of aston). Ik moet welzeggen dat ik Matrix in het bovenste slot hebt en Aston in de onderste. Beeld blijft alleen hangen bij het starten van een opname op een andere zender maar als ik even van zender verander en weer terug doet hij het gewoon.

 

Gr. Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig, je mail begint met dat je geen problemen hebt, en dan vertel je dat je WEL een probleem hebt dus...

 

Enfin, wat jij beschrijft heb ik nooit last van.

 

Ook in andere threads kun je hier terugvinden dat het plaatsen van een tweede CAM het MR probleem meestal oplost of tenminste drastisch vermindert. Da's wat jij nu hier bevestigd. Trek je Aston eruit en dan komen de problemen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij werkt dit wel goed met een mr ucas 3.0 en een originele c+ kaart haast geen problemen alleen soms met het beginnen van een ingestelde opname een freeze maar je zapt op en neer probleem opgelost en de opname is dan gelukt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds 1 week ook in het bezit van een TP5000 + MR en ik heb nog geen problemen gezien, werkt gewoon goed.

In de MR zit nog wel steeds UCAS v3.0 en ik zou deze willen upgraden naar mr1080. Bij het lezen van deze toch wel negatieve ervaringen vroeg ik mij af of het mogelijk is om UCAS v3.0 te saven zodat ik bij een terleurstellend resultaat van MR1080 de UCAS v3.0 kan terugzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het werkt, blijf er dan af... Mijn ervaring: Als je probeert om er nog wat van te maken, wordt 't alleen erger...

 

Tenminste, als je gewoon onbezorgd TV wilt kijken. Als je wil hobbyen, tja, als het werkt, dan moet je 't uit elkaar halen om te zien waarom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe ook nog even een "duit intzakkie".

Heb m'n MR ook naar 1.080 gebracht, en nog steeds freezes, wel een boel open. M'n Toppie werkt echter het lekkerst met de MM met Penta 1.11.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die ervaring heb ik dus ook... Met MM werkt hij prima de luxe, hoewel ik moet toegeven dat hij met mijn nieuwe xcam ook perfect werkt zonder freezes.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf een 4000 met MM met Pentacrypt, en daar eigenlijk nog veel probelem mee: vooral bij het bekijken van een opname, na het voor of achteruit stappen in de gele balk, duurt het heel erg lang voordat ik weer beeld heb. Vaak krijg ik eerst de melding dat het niet gedecrypt kan worden. Soms krijg ik helemaal geen beeld meer, moet ik eerst alles uitzetten.

Bij de buren hebben ze een Topfield met de Aston module, die lijkt veel sneller te zappen.

Ik heb de MM gekocht omdat er toen een probleem was met de Aston, maar nu wil ik liever een andere module kopen.

 

Welke weet ik nog niet. Mediacrypt werd in een andere topic afgeraden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...