Gast Geplaatst: 4 november 2001 Geplaatst: 4 november 2001 Ik hier 2 GW’s voor mij liggen. Beide voorzien met een 16f84 en 24c16.<p>Beide kaarten werken zonder enkele problemen op een ASTONcrypt module met allerlei software, van duck tot secanix.<p>Maar KIT16 en viaccess-in-IRDET0 werken maar op één van beide kaarten. Ook andere IRDET0 files werken niet op de GW met dit schema <p>Ik heb van KIT16 de cardmaster en HEX versie geprobeerd. Maar niks werkt. De freecam blijft "no card" zien <p>Iemand een oplossing?
Beeper Geplaatst: 4 november 2001 Geplaatst: 4 november 2001 weet je zeker dat er op allebij de kaarten een 16f84 zit? als er namelijk op een van beide kaarten een 16c84 zit ( als een van de twee wat ouder is ) dan is de functie van een van de fuses omgekeerd. power up reset (pwrte in chipcat ) is dan omgekeerd en moet dan worden aangevinkt.<p>Heb zelf al eens gemerkt dat deze fuse erg van belang is bij Irdioto gebruik. ik verwacht dus dat de kaart die je niet aan de praat krijgt een 16c84 aan boord heeft.<p>succes.
Gast Geplaatst: 5 november 2001 Geplaatst: 5 november 2001 De kaarten (ik heb er meerdere) zijn als het getoonde schema.<p>Dus zeker geen 16c84.<p>En de kaarten werken prima op de ASTON.
Aanbevolen berichten