jernst Geplaatst: 18 april 2004 Geplaatst: 18 april 2004 Als ik mijn schijf aan het opruimen ben, twijfel ik altijd of ik de cookies ook zal verwijderen. Wat is het effect hiervan? Loop ik dan het risico dat ik die pagina's niet meer kan benaderen c.q. niet meer automatisch inloggen? Of kan ik ze zonder enig gevolg wissen? Xtrend ET 5000 - Dreambox 600 - Moteck SG 2100A - 1.00 dish - smart/invacom LNB
Pionewbie Geplaatst: 18 april 2004 Geplaatst: 18 april 2004 In cookies kunnen diverse gegevens bewaard worden. Bv dit board (Sat4All) bewaart er de oa inlog gegevens in en Google bewaard er de voorkeurinstellingen in. Wis je nu je cookies, dan moet je je hier opnieuw inloggen en bij Google zou je je voorkeuren weer moeten instellen. Kwaad kan het dus niet, maar het kan even een beetje werk meebrengen om alles weer goed te hebben.
Gast Geplaatst: 18 april 2004 Geplaatst: 18 april 2004 Ik wis steeds al mijn cookies netjes aan 't eind van de dag...begin graag met een schone lei de volgende morgen ! Maar wat zijn dat nu die cookies ? wel een cookie is een tekstbestandje dat door een site op de harde schijf van een bezoeker wordt gezet en waar informatie in staat die bij een volgend bezoek weer wordt gelezen. Die informatie kan gaan over de beeldscherminstellingen van de bezoeker, om de weergave van de pagina's te optimaliseren, maar ook over zijn surfgedrag en over zijn al dan niet zelf doorgegeven voorkeuren. Ook cookies kun je beheren,uitzetten of beperkingen opleggen aan bepaalde sites is mogelijk. Dit gaat in I.Explorer via Extra->Internet-Opties->Privacy->en hier kan je onder Instellingen op Geavanceerd klikken, waar je je cookies kunt beheren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen