Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben ijverig aan het xperimenteren met darkmosc.(silvercard) Helaas welke versie ik ook programmeer(van 1.0 tot 1.2b ), altijd heb ik direct alle providers bestaande uit YYYYYYYYY met puntjes erop.<p>wat ik kan afleiden uit de italiaanse beschrijving is dat ik na het proggen een volledig lege kaart zou moeten hebben zonder enige provider erop. wel staat de kaart volgens mkf in HPM.<p>Hoe krijg ik de kaart in zogenaamde virgin state, zonder dat het maximale aantal providers aanwezig is. confused.gif" border="0

• 2 weken later...

Geplaatst:

Voor diegene die hier ook mee worstelen:<p>Ik heb inmiddels het vogende geprobeerd: de externe EEprom vullen met 00 00 enz. Dan heb je bij connecten geen enkele provider op de kaart staan. Tot zover dus goed. AU wijzigen geen probleem. Seca aanmaken: helaas pindakaas. Melding '9019' PPUA has changed. Daarna C1... commando disconnecten/connecten. Provider does not exist.<p>Gebruik ***geen-reclame*** 1.75 als progger. Zal een en ander ook nog eens proberen met ICprog.<p>Ik blijf proberen, maar sta open voor adviezen.

wink.gif" border="0

Geplaatst:

Hi Beeper,

Ik heb nog geen kennis gemaakt met de darkmosc spulletjes. De laatste weken bijna geen tijd meer voor de hobby. Maar uit jouw beschrijving lees ik dat het om iets alla de Moscas utilities gaat.

Een soort MOSC kloon maken.

Als dat zo is, moet je eens proberen om die MOSC recovery te doen die ik op mijn site beschreven heb. SecaRL poetst namelijk alle providers van je kaart behalve de Seca provider.<p>En ik ben wel nieuwsgierig. Waar heb je die utilities vandaan?

Geplaatst:

Het is inderdaad zoiets als MOSCAS, alleen heb je in dit geval een volledig lege kaart in HPM mode na het proggen van de PIC. Je moet er handmatig alles opzetten.<p>De problemen die ik had bleken te worden veroorzaakt door het proggen met cardwriter1.75. Na het proggen van de PIC met IC-prog ging alles wel goed. Alle docs waren in het italiaans.<p>Je kunt de files vinden door te zoeken met google. Als je wilt kan ik je de zaken die ik heb mailen.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.