Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 hieronder een verkorte uitvoering van een brief die ik naar de directie van canal+ heb gestuurd......<P>Geachte heer, mevrouw,<P>OP 21 maart heb ik schriftelijk te kennen gegeven dat ik per 1 april 2001 het basispakket wilde opzeggen.<P>Op 13 juli jl. werd toch 145,20 van mijn rekening gehaald. Uw service afdeling gaf aan dit bedrag nooit te hebben ontvangen.<BR>Bij mijn bank werd aangegeven dat ze vaker problemen hebben met CANAL+.<P>Na veel telefoontjes plegen, gaf de sevice afdeling toe dat inderdaad 145,20 van mijn rekening is gehaald. Ze zouden dit spoedig terug storten.<P>Tot mijn grote verbazing is er op 24 aug jl. weer 245,20 van mijn rekening gehaald.<P>Actie....<BR>Machtiging is uiteraard ingetrokken.<BR>De concumentenbond heb ik verzocht te laten onderzoeken of dit vaker voorkomt.<BR>Ik ben benieuwd....
Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Ah, dus zó word je rijk!<BR>Toch weer wat geleerd van C+!
Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Je kunt toch je geld gewoon weer terug laten halen door je bank als je het er niet mee eens bent...?<BR>Dat kan tenminste in Duitsland ook al heb je een machtiging. De kosten hiervoor gaan naar de andere partij.<BR>
Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Svetik,<BR>storneren heet dat en 1 telefoontje naar je bank voldoet.
ircasat Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Je kunt een Machtiging binnen een maand door de bank terug laten boeken .<BR>Dit werkt in ieder geval bij de Rabo bank.<BR>Ik heb dit met een telefoon rekening gehad waar ik het niet mee eens was.<P>Groet Ircasat
Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Emiel,<P>vergeet de kosten van al die telefoontjes niet in rekening te brengen bij C+.
Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Het gaat in dit geval niet om de machtiging maar om het feit dat het bij De Bank regelmatig voor komt dat CANAL+ verkeerde abonnementsgelden van rekeningen af haalt.<BR>Dit moet onderzocht worden door een consumentenbond.<P>Maar verder hebben wij geen last van abonnedingen toch?
Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Laat dit een les wezen voor iedereen, en voor nieuwe klanten: betaal via acceptgiro's!<P>Ik zelf doe dat ook, en mochten ze moeilijk doen, dan geen abo!
EasySat Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Zoals Avensis al schrijft: incasso kan geen kwaad, je kunt immers laten storneren.
Aanbevolen berichten