Gast Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 Beste satters, Kan iemand mij aangeven wat ik meer of minder kan als ik tetra 1.0 in mijn extreme vervang door pentra 1.11./1.20? thx voor de reactie, arie
Gast Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 penta 1.11 kun je ook conax meenemen, mits je penta 1.11c hebt. Echter, mijn ervaring is met mijn Topfield dat eea veel stabieler is met tetra 1.10. Deze heb ik er nu al jaren in, en eigenlijk nooit problemen, freezes, stotteren en vastlopers, icm fun 6-1 kaartje. Met penta 1.11 veel freezes, en vastlopers. Maar misschien is dit ook ontvanger/merk afhankelijk.
dommelke Geplaatst: 21 april 2004 Geplaatst: 21 april 2004 ik kan niet aangeven wat het verschil is tussen penta1.11 en tetra1.0. Wat ik wel weet is dat ik na penta1.09 die problemen veroorzaakte nu op tetra1.0 draai zonder problemen. En alle kanalen werken met funcard. Topfield 5000ci / @sat9200 / Maxdigitaal 225s - triax88cm - Astra1/Astra2/Hotbird/Sirius - Magic inside @sat - UCAS3.0 - Xcam - T rex cam - Diablo
knol Geplaatst: 23 april 2004 Geplaatst: 23 april 2004 het zit zotetra is goed,alleen krijg je vaak niet de update`s binnen van een canal plus kaart,heb je die niet,dan werkt hij goed,en zonder problemenwil je alle`s goed hebben werken ,pak dan 1.20 deze is er niet voor niks gekomen,geen freezes meer en wel update`s. Dreambox 7000s draaibaar
caveman Geplaatst: 25 april 2004 Geplaatst: 25 april 2004 Penta 1.20 werkt bij mij ook het beste op een xtreme, geen freezes, cammeldingen etc. Maar je kan er eigenlijk net zo goed de niewe @sat emu firmware inzetten. Dan heb je ook geen kaarten meer nodig en kan je al enkele seca 2 kanalen ontvangen. De firmware kan je er vrij eenvouding inzetten met een nulmodem kabel, dus ook geen programmers meer nodig. DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen