sinto Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 Met de 8x DVD-brander van Iomega Iomega introduceert de Super DVD Quick Touch 8x Video Burner. Een hele mond vol voor een nieuwe brander die in staat is om DVD's te branden zonder tussenkomst van een computer. Dit is mogelijk omdat de brander een geïntegreerde Video Capture kaart heeft die ingangen bevat voor RCA-video, S-Video en RCA-audio. Daardoor is het mogelijk om een VHS videorecorder rechtstreeks op de brander aan te sluiten. Ideaal dus voor het overzetten van oude en waardevolle videobanden naar het DVD-formaat. Verder kan de Super DVD Quick Touch 8x Video Burner via een USB 2.0 poort worden aangesloten op zo goed als elke computer waardoor hij ook als gewone brander te gebruiken is. De Super DVD Quick Touch 8x Video Burner ondersteund hierbij volgens Iomega alle standaard CD- en DVD-formaten. De Super DVD Quick Touch 8x Video Burner wordt geleverd met HotBurn Pro software, Sonic MyDVD en Sonic Cineplayer. De Iomega Super DVD QuikTouch 8x Video Burner is compatibel met Microsoft Windows 98SE/2000/Me/XP en moet 429 Euro kosten. sinto's rule.....fun for everyone...
Gast Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 Citaat: en moet 429 Euro kosten. Volgens mij is dat meer dan twee losse units (DVD brander kost 100, voor 329 heb je wel een DVD recorder denk ik...)
Satlook Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 Hp heeft dit al zeker een half jaar: DVD Movie writer! DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen