Gast Geplaatst: 13 november 2001 Geplaatst: 13 november 2001 Hardware: Vp20 - Silvercard Software: ***geen-reclame*** v1.75 - PiccBined v1.40 Wanneer ik de card tracht te schrijven,accepteerd deze de loader,vervolgens;schakelaar omhoog en...de compoort wordt niet opnieuw geopend voor de software die richting eeprom moet Is dit een herkenbaar probleem?<p>M.vr.grrrrrr, Peter
Beeper Geplaatst: 15 november 2001 Geplaatst: 15 november 2001 Jazeker:<p>Bij ***geen-reclame*** staan rechtsonderin een aantal vinkjes. Als je alles wilt proggen, dan moeten alle drie de vakjes zijn aangevinkt. Waarschijnlijk heb je bij EEprom geen vinkje staan.
goto Geplaatst: 15 november 2001 Geplaatst: 15 november 2001 Heb precies hetzelfde als ik een crd wil schrijven,compoort gaat niet open,volgens ***geen-reclame*** maar de crd wordt wel op de kaart geschreven. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Gast Geplaatst: 15 november 2001 Geplaatst: 15 november 2001 had ook dit probleem, maar dan met de vp2 progger , naar het schijnt ondersteunt de software deze proggers niet<p>gewoon picbined gebruiken, lijkt me de beste oplossing, eventueel in combinatie met icprog
Aanbevolen berichten