Gast Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 Sinds kort heb ik de nieuwste image van Sf op mijn dreambox gezet dit werkt oke maar als ik via de blauwe knop/keys setting/keys update wil doen slaat mijn dreambox uit.kan dat komen doordat ik geen samba op mijn dreambox heb geinstalleerd? en zo ja hoe doe ik dat dan ?
mr|repel Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 dat moet volgens mij niets uitmaken , heeft je doos wel gewoon een werkende verbinding naar het net ? Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
Gast Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 ja dat heeft ie dat heb ik als eerste getest natuurlijk.
Satfreaked Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 ik heb het zelfde probleem. soms als ik hem opnieuw installeer dan download hij b.v. skins of settings, en of emu`s maar op een moment kan ik niet meer downloaden. wel b.v. software download. en middels DCC programmatje zie ik dat ik contact heb. wat doe ik fout. Satfreaked.
bigpappa Geplaatst: 21 april 2004 Geplaatst: 21 april 2004 Had hetzelfde probleem na downloaden ondertitels, heb er deze afgezwierd en hij doet het nu weer ok.
Yamaha-R6 Geplaatst: 21 april 2004 Geplaatst: 21 april 2004 zou het kunnen zijn dat je een beetje geheugen tekort komt? Heb je een HD of USB gemount? Misschien is het wel onzin maar dat is het eerste wat bij me opkomt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen