Gast Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 Mensen, Ik heb een USB stick van 128 mb. Hoeveel images kan ik hier op kwijt? Als ik opstart komen er maar 2 extra in beeld. Ik draai met de laatste SF team als basis. Bij het opstarten krijg ik slechts 2 sticky images als optie aangeboden. Weet iemand, als er meer dan 2 op kunnen, hoe je deze opstart?
Gast Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 Reken gemiddeld 6 MB per image , je zult alleen met dreamflash er maar 10 kunnen installeren. Je moet de Images installeren in /mnt/usb (met FTP) en dan met Image administrator (blauwe of gele knop) de image instaleren. Na rebooten kun je de keuse maken welke je wilt opstarten. gr. ruud
Gast Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 Bedankt voor je reactie. Ik heb er al een aantal geinstalleerd. Het probleem is dat wanneer ik de dreambox herstart, om een image van stick te laden, er maar twee worden aangeboden in het kadertje van het SF-team. Mijn vraag is nu: hoe laadt ik de andere images in?
Gast Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 Gewoon knopje omlaag scrollen van je ab. Voorheen met de eerdere dreamflashes kreeg je het menu op je TV-scherm , vond ik trouwens ook handiger, nu het alleen op de display te zien is ben ik wel eens te laat . Hoop echt dat ze dit weer terug kunnen draaien in de volgende updates. gr. Ruud
Gast Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 Hartelijk dank. Ik begrijp dat je, ipv op het TV scherm, moet kijken op het display van de dreambox.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen