Ga naar inhoud


Topfield 5000>>>(YUV)<<<Projector


leoallround

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een Scart>>Component kabel(Oehlbach)tussen de TF5000 en mijn projector(BenQ 8700)aangesloten maar het beeld vertoond rare kleuren, het ene moment is het beeld prima maar dan op eens dan lopen sommige kleuren door elkaar heen,dat verschijnsel heb ik niet als ik de aansluiting via Svideo laat lopen.Is hier wat aan te doen, of is dit weer een van de (vele) tekort komingen van de TF5000.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, ik denk dat dit weer 1 van de vele tekortkomingen is binnen jouw exemplaar.

Ik ken jou omschreven YUV probleem niet en kan er dus geen zinnig antwoord voor geven. Bij mij werkt het juist super met YUV-output.

 

Je kunt'm wel aan mij verkopen voor een prikkie, ik zoek er nog een aantal voor een project in compenent (YUV) uitvoering. Je hoeft je dan ook niet zo aan dat klo..ige ding te storen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent een goede lezer...........

 

Er wordt veel maar onterecht geklaagt over de 5000 Toppie, maar dat zit'm niet in de 5000 maar meer in de gebruikte CI's. Zo is een Aston en een Zeta CI perfect en is inmiddels bekend dat andere CI's snel problemen veroorzaken.

 

De YUV-optie is pas later in de firmware van de 5000 verschenen, maar ik kan je garanderen dat dit een perfecte component-output is waarbij de luma en chroma componenten volgens de bekende broadcast spec's beschikbaar zijn.

 

Een Dvcam, BetacamSP maar ook Digi's heb ik zonder problemen aan de output "hangen" van 5000's dus twijfel niet aan de 5000.

Ik ken je projector niet maar ik vermoed dat je input van deze projector net zo "moeilijk" is als bijvoorbeeld de professionele plasma's van Pioneer. Kijk eens hoe het is geregeld met de sync en/of blackburst input, ofwel hoe je Y-component van je projector is geconfigureerd tav de burst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm ik heb een drie buizen projector !! da"s pas instellen!!

Groen als basis en dan rood over groen en dan blauw over groen. En van binnen naar buiten werken met een cross haltch pattern!!

ACH JA EEN DRIE BUIZEN PROJEJTOR GEEFT NOG ALTIJD HET BESTE RESULTAAT

het beste contrast helderheid, ( t"s allen jammer van de lichtopbengst)

Maar in de bios zit je toch ook in het donker??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...