Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste Medemoderatoren ,en members <BR>ik stop met het moderatorschap op sat4all.<BR>En ik heb nu voor mijzelf de knoop doorgehakt en zal dus stoppen.<BR>Helaas dat het zo moet gaan !!<BR>Ik wens iedereen veel succes toe en hoop dat een andere moderator mijn plaats bij loggen en emuleren in zal nemen.<BR>Ik zal nog wel eens op het board te vinden zijn mits men mij niet blokeerd.<BR>We zien het wel Toi Toi.<BR>Nowtv<P> frown.gif" border="0<p>[ 01-09-2001: Message edited by: nowtv ]

Geplaatst:

He' wat is dit nou ?<BR>jammer dat je ermee stopt , ik hoop dat jullie niet met echt veel tranmmelant uit elkaar gaan je bent nb de organisator van de sat4all gebruikers dag kunnen we je niet overhalen om toch te blijven?<BR>Anders wil ik zeggen dat het je goed gaat en ik hoop dat ik je op dit board nog vaak zal terug zien<BR>want ik geloof niet dat je geblockt wordt.Anders zou ik dat een zeer kwalijke zaak vinden.<P>het ga je goed , en een groet van jim. frown.gif" border="0

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Geplaatst:

Natuurlijk blokkeren wij now-tv niet? Waarom ook. Wij betreuren het alleen dat Now-TV ons zomaar van de ene op de andere dag verlaat zonder opgave van reden.<BR>Wij wensen now-tv desondanks nog veel succes en hopen dat hij nog lang zal doorgaan met deze prachtige hobby.<P>De organisatie van de gebruikersdag is in handen van meerdere personen dus wat dat betreft geen zorgen.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<P>P.s. Now-TV mocht je ons ooit nog willen vertellen waarom je stopt mag je ons dat natuurlijk altijd nog even via e-mail mededelen wink.gif" border="0<p>[ 01-09-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Geplaatst:

Het zij je vergeven!!!!<BR>Het is ook al laat en nl heeft terecht van ierland verloren.<BR>Dat speelt natuurlijk ook allemaal mee !<P>groet van jim smile.gif" border="0 <P>ps Blij dat je `m weer open gegooiid hebt petje af toxic[q]

VU+DUO

Dreambox 7000

Dreambox 500

Dreambox 600 PVR

Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost

Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]

Geplaatst:

Jammer nowtv, we zullen je missen als moderator. Ik hoop dat je door je beslissing niet minder vaak online zult zijn. Ik weet je wel te vinden ;-)<BR>Nog bedankt voor de hulp die je hebt geboden hetzij op het board hetzij door even direct met een gebruiker te 'chatten'.<P>De manier waarop je mededeelt dat je stopt, zet me wel aan het denken. Immers je hebt NU de knoop doorgehakt. N.m.m. betekent dat er iets aan het sluimeren was. Verder schrijf je 'Helaas dat het zo moet gaan!!'. Twee uitroeptekens nog wel, dat accentueert het woord: helaas. Kan natuurlijk duiden op het feit dat je het jammer vindt dat je het op deze manier moet aankondigen. Kan echter ook zijn dat er dingen gebeurd zijn die jou hebben doen bestluiten dat... Ik hou het op het laatste omdat ik geen andere manier weet om de gebruikers je beslissing mede te delen.<P>Toxiq geeft echter aan dat hij de reden niet kent. Blijft voor mij allemaal plotseling en duister. Misschien dat je nog eens wilt mededelen waarom je bent gestopt; misschien is het ook wel beter om dat juist niet te doen.<P>Hoe het ook zij, jammer blijft het.<P>Nogmaals bedankt en veel suk6 in de toekomst en we zien je toch wel komende zaterdag in Oosterhout....???

Geplaatst:

De reden voor NowTV's plotselinge stoppen is bij <B>geen</B> van de moderators (en ook niet bij mij) bekend.<BR>Ons is geen enkele wrijving tussen moderators en admin onderling bekend. Vandaar dat ik met een gerust hart kan zeggen dat dit bericht voor mij als een donderslag bij heldere hemel kwam. <BR>Wat de reden ook moge zijn is in iedere geval iets tussen de moderators, admin en NowTV dus wij zouden het dan ook zeer op prijs stellen als NowTV dat t.z.t. nog even via email zou willen laten weten.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Geplaatst:

Ik zal absoluut niet zijn verdwenen van sat4all ,ik zal ook hier wel eens rondzwerven en een posting doen.<BR>Dus wat dat betreft geen probleem.<BR>Ook zal ik te vinden zijn op andere plaatsen.<BR>Ook zal ik als iemand een probleem heeft en zij mij mailen dit proberen op te lossen.<BR>Maar ik weet zeker dat er een andere goede Moderator mijn plaats in zal nemen en dat dit dan niet nodig zal zijn.<BR>De reden van mij stoppen, ga ik inderdaad niet zomaar in het publieke gedeelte zetten,<BR>Toxic (Q) weet inmiddels de reden en dat is genoeg.<BR>Ik wens alle members en Moderatoren en Admins<BR>veel succes.<BR>Nowtv wink.gif" border="0wink.gif" border="0<p>[ 02-09-2001: Message edited by: nowtv ]

Geplaatst:

Jammer,<P>Veel succes en bedankt voor alle goede hulp.<P>SatKlungel.

Geplaatst:

NowTV veel succes met je keuze. Weet wat je weggooit.<P>Scooby Doei

Geplaatst:

ach computer stuk je weet het wel dan moet je maar gaan rentenieren je bent ook de oudste niet oke gein ik wens je veel plezier en hoop je op de satdag nog te zien en ...

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.