Gast Geplaatst: 21 november 2001 Geplaatst: 21 november 2001 heb jij nog een verklaring waarom de provider niet in het rol menu verschijnt
Duwgati Geplaatst: 21 november 2001 Geplaatst: 21 november 2001 Nee, daar begrijp ik ook niets van, tenzij de seca provider er nog niet opstaat. Daarom vroeg ik daar ook naar. Als je seca provider erop staat, dan woprdt je kaart als een seca kaart herkend, en moet je normaal gespoken ook de channelproviders in het rolmenu te zien krijgen. Het is mij nog een raadsel. Bye Duwgati
Gast Geplaatst: 23 november 2001 Geplaatst: 23 november 2001 nou een dag niet gekeken en veel discusies over dit onderwerp losgemaak. duwgatie de secaprovider staat er op ,maar als ik op toevoegen van provider ga heb ik niks te kiezen wat doe ik fout.begint langzaam op een martelgang te lijken.Maar ik geef niet op!!!!! groedjes qmabir
jer49 Geplaatst: 23 november 2001 Geplaatst: 23 november 2001 @qmabir ik denk dat ik je fout nagebootst heb kunnen krijgen. De verschijnselen wel Seca en geen andere providers kunnen toevoegen doet zich voor als je met ICprog niet het goede programmaatje kiest. waarschijnlijk Phoenix genomen 3.5 Mhz.Je krijgt dan echt een Seca provider op je silvercard maar verder niks meer. Als je een Mastera gebruikt dan gaat t allemaal goed op stand 2 Ludi-JDM (pic). "het daghet in het Oosten, het lightet overal; hoe luttel weet C-plusje waarheen ik kijken zal"
Duwgati Geplaatst: 23 november 2001 Geplaatst: 23 november 2001 Ik heb het hier geprobeerd met de Phoenix mode in ICprog wel EN niet aangevinkt. In beide gevallen probleemloze kaart als resultaat. Zou ook moeten trouwens want de Phoenix mode in ICprog mag geen invloed hebben op het programmeren van de PIC. Die hoort alleen van invloed te zijn op het programmeren van de eeprom. <p>Dus Jer, wat heb je nog meer gedaan om die situatie van Qmabir te simuleren? Er moet denk ik toch nog meer gebeurd zijn.
Gast Geplaatst: 23 november 2001 Geplaatst: 23 november 2001 jongens ik ben eruit .verwijderd mkf4,1 en opnieuw 4.3 erop gezet de laatste keer dat ik deze versie erop gezet had zat ik met de mode 1 probleem echter nu voorbij .nu had ik de goede mode en ziedaar 4.3 leest fijloos de providers met de zelfde file erop als voorheen en uitgelazen met 4.1 dus nu de volgede stap
Aanbevolen berichten