bossjock Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 Ik heb een Manhattan ontvanger doorgelust naar een tweede ontvanger zijnde een Pioneer (10 mtr afstand). Het werkt maar.....als ik ontvanger 1 (de manhattan dus) aanzet gaat ontvanger 2 op zwart met die bekende rode stip. Ik werk met een 80 cm schotel met twee LNB's (astra en Hotbird). Is dat te kritisch qua formaat schotel of trekt de eerste ontvanger het signaal in z'n geheel naar zich toe? Oplossing? VU+DUO2; OpenPLi 4.0; DVB-S en DVB C/T tuner Visiosat Big Bisat; Diseq 1.1 (SAB); Astra 1, 2, 3, HotBird, Sirius, Thor, Atlantic Bird 3, Eurobird 9a.
Pionewbie Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 Dit is al vaker behandeld. Als je ontvanger 1 aanzet bepaald deze welke LNB, hor. of vert. polarisatie, hoge of lage band ingeschakeld word. Ontvanger 2 heeft dan niets meer te vertellen en kan alleen gebruik maken van wat de 1e heeft geselecteerd. Als je alletwee de ontvangers op een kanaal zet dat op dezelfde sateliet, polarisatie etc zit dan werkt het wel. Bv 1e op NED 1 2e op NED2.
guykers Geplaatst: 19 april 2004 Geplaatst: 19 april 2004 ipv 2 mono lnb kun je ook 2 twins plaatsen (en een extra disqc), een extra kabel naar de pioneer en je hebt nergens meer problemen mee. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen