Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi allemaal

het lukt mij niet de silvercard te proggen.

het gaat om de eprom. ik kan de loader zonder problemem er op zetten. dat doe ik met icprog 1.04A

nu wil de eprom beschrijven maar het lukt niet geef error in 0000 ik zet dan in phoenix moden en vink smartcard in 1.04A aan. en uiteraad device 16c64.

met ***geen-reclame*** lukt het mij ook niet. ik heb zo beetje alles geprobeerd. mijn programmmer is de VP20.

het gaat om de ds9. Wie kan mij vertellen stap voor stap hoe ik deze moet proggen. de GW en fun kaart is geen probleem voor mij.

Geplaatst:

Ik heb een omgebouwde nokia9500 ( amon ). En gebruik ook een silvercard2. Ik doe het als volgt:

Gebruik ds9 files.

1. laad de pic file in met icprog 1.04 stel deze in op pic 16F877 i.p.v. 16F876

krijg wel eens een verify error. dan doe ik eerst een erase.

2. laad daarna de eprom met picbinedit 1.36

eerst eprom fileopenen, daarna working mode op DS9v402/502 Irdeto 3in1 ds9, eventueel keys aanpassen, bij tab jdm/phoenix stel ik interface in op phoenix, baud rate op 5726, parity op none, kies all eeprom data en druk op write.<p>erikm

Geplaatst:

hoi muurman bedankt voor de replay.

ik heb het ook op deze manier gedaan. en dan krijg ik het wel goed. vreemd want het zou ook met ic-prog en ***geen-reclame*** moeten gaan. oja waar hebt jij de amon er in laten zetten.

Geplaatst:

marcel ik doe het gewoon met ic prog 1.04.<p>Alleen ik doe het zonder loader.

Eerst de eeprom24c64,endan de pic16f876.<p>gaat bij mij altijd goed.<p>M EN M

wink.gif" border="0

Geplaatst:

De 16F876 moet je proggen met "verify during programming" aangevinkt in het "settings => options => programming" - menu.<p>Verify eroors behoren daarna tot het verleden cool.gif" border="0

......alle orde komt voort uit chaos......

• 3 weken later...
Geplaatst:

heb dezelfde ervaring als kcplus met het proggen van een silvercard!<p>Bij de 876 verify during programming gebruiken en bij de 64 met verify after programming.

Dit is overigens onder Windows XP.

onder win 98 had ik hier geen last van.<p>Groeten<p>curious

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.