Gast Geplaatst: 20 april 2004 Geplaatst: 20 april 2004 Is het mogelijk dat iemand het schema van een XCam progger upload? Ik heb een MM progger en die wil ik graag ombouwen als dat mogelijk is, anders wil ik wel proberen zelf een te maken (printje etsen) want op het moment zijn in heel nederland die dingen niet te krijgen geloof ik enb ik kan mijn XCam niet gebruiken zonder firmware, en ook is het niet mogelijk om firmware erop te zetten via een funcard in dit geval.
Fredo Geplaatst: 20 april 2004 Geplaatst: 20 april 2004 kijk op de site van glazner je schrijft het iets anders maar hij is ook bij duolabs te vinden daar staat het Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 21 april 2004 Geplaatst: 21 april 2004 Beste Fred, hartelijk bedankt voor je reactie, maar op duolabs kan ik niets vinden dat op een schema van een progger lijkt, en de glazner website is mij onbekend. Ik geprobeerd met Google, maar niet gevonden. Kun je me misschien een PM met de links ernaartoe sturen? Alvast bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen