Gast Geplaatst: 20 april 2004 Geplaatst: 20 april 2004 Wie gebruikt er een altera oslink,heb er een gekocht maar krijg het niet werkend. Moet de voeding op 12 volt? En welke programma kan ik het er beste voorgebruiken.Heb heel wat uren doorgebracht met lezen op het board,en daar heb ik onderanderen gelezen dat je een test uit kunt voeren om te kijken of je oslink ook werkt. Is er ook zo iets voor de altera oslink. dsx 6072 zibi-8 plus-emu34
hels Geplaatst: 21 april 2004 Geplaatst: 21 april 2004 Uit het hoofd: Ik heb 7.5 volt op mijn oslink ... "Es gibt keine verzweifelte Lagen, es gibt nur verzweifelte Menschen" - H.W. Guderian
pizzaman323 Geplaatst: 21 april 2004 Geplaatst: 21 april 2004 Heb ook sinds kort een oslink. De spanning had ik eerst ook niet goed. Kreeg het ding dus toen ook niet aan de praat. Na de juiste voltage erop te zetten ging alles prima. De voltage die ik erop zet is 9V. Groeten, Pizzaman. Groeten Pizzaman. ----------------- DM800HD-SE, Philips 7072, Wavefrontier T90 wokje.
Klokn Geplaatst: 25 april 2004 Geplaatst: 25 april 2004 zorg voor een goede stabiele voeding!! een klein adaptertje zorgt vaak voor veel rotzooi in de voeding van de oslink. De oslink is daar erg gevoelig voor. mvg Klokn
Gast Geplaatst: 25 april 2004 Geplaatst: 25 april 2004 Het is jammer als ie wat hoger is daar de spanningsregelaar er behoorlijk warmer door word Het apparaat werkt in principe op 5 volt. dus een goede stabiele 7,5 volt moet voldoende zijn. Neem deze niet te klein. groeten BEBRO
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen