Satfreaked Geplaatst: 20 april 2004 Geplaatst: 20 april 2004 kan iemand me vertellen welke emu ik het beste kan gebruiken. ik gebruik meestal(kort) sf, maar dat is erin en klaar. maar hier je raad het al. maar ik vind dat dit wel goed stabiel zapt. maar krijg alleen nog niet veel ikheb diverse e.u erin maar wat is goed. Satfreaked.
schelen Geplaatst: 20 april 2004 Geplaatst: 20 april 2004 Emu op radegast zetten en even een k*yupadte en je hebt hebt beeld. Dreambox7000S 100cm schotel Stab Rotor.
Satfreaked Geplaatst: 20 april 2004 Auteur Geplaatst: 20 april 2004 ik heb nu een ronaldd erin maar ook geen beeld... met welke. en hoe leren jullie nu wat is wat Satfreaked.
DroomDoos Geplaatst: 20 april 2004 Geplaatst: 20 april 2004 Ronald image, even de VAR_EMUNAME downloaden en je hebt beeld... Dus, blauwe knop, software update (Needs Internet) nogmaals blauwe knop en kiezen maar.. GBOX1 en Radegast werken wel goed schijnbaar... DroomDoos
Satfreaked Geplaatst: 20 april 2004 Auteur Geplaatst: 20 april 2004 toch niet goed werkend, ronald met gbox1 radegast. alleen ned Satfreaked.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen