Reiderlander Geplaatst: 20 april 2004 Geplaatst: 20 april 2004 Ik heb een officieel irdeto kaartje van canal+ gekregen,hiermee kan ik naar rood,blauw en 16/9 kijken. Alles werkt nu nog goed, heb een rudream image en kaartje draait onder radegast v2.2 Mijn vraag is nu, komen de maandelijke updates ook binnen onder radegast? of dien ik een andere emu te selecteren? J.
schelen Geplaatst: 20 april 2004 Geplaatst: 20 april 2004 Kaart in je onderste reader en dan zou je normaal ook gewoon je update's moeten krijgen via radegast. Dreambox7000S 100cm schotel Stab Rotor.
Reiderlander Geplaatst: 20 april 2004 Auteur Geplaatst: 20 april 2004 Ok, zit nu in de onderste lezer, en werkt nog steeds. nog een kleine vraag. Waar vind ik de zgn card info? J.
Ronaldd Geplaatst: 21 april 2004 Geplaatst: 21 april 2004 Als jij of iemand anders een ned irdeto kaart zou willen loggen met wallbanger in een hardware CAM. Dan kan ik waarschijnlijk wel support inbakken voor de ned. irdeto kaarten in mijn CS-Server en Client. Ned. irdeto1 kaarten werken iig wel met mijn CS-Server. PS1 ik kan uiteraard geen support inbakken in radegast. PS2 Heb je mijn laatste CS-Server (1.08) en Cs-Client (1.12) geprobeerd in mijn image van 7-maart? Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Reiderlander Geplaatst: 21 april 2004 Auteur Geplaatst: 21 april 2004 Ehh,, K'wil je van alle kanten van dienst zijn, maar heb geen idee waar je het over hebt. Heb hier gewoon een originele irdeto acces kaartje van canal+. Welke image/softcam dien ik te gebruiken om de maandelijkse update te verkrijgen? Het antwoord van Ronald verward me enigzins, lukt het nou wel of niet met radegast 2.2 Of moet ik een image van Ronald installeren met scam cs??? Johan
Reiderlander Geplaatst: 21 april 2004 Auteur Geplaatst: 21 april 2004 vergeten om je vragen te beantwoorden ik heb maar een dreambox dus kan cs niet uitproberen. Ik denk dat mijn canal+ kaartje een zgn irdeto II kaartje is, hij is nl een keer omgewisseld. J.
Ronaldd Geplaatst: 21 april 2004 Geplaatst: 21 april 2004 Cardsharing werkt werkt ook op 1 dreambox, zo staat het default ook ingesteld als je mijn image erop zet. Wat je kan proberen is mijn image van 7 maart flashen en bij die image een update, via internet, doen van CS-Server en CS-Client. Die combinatie zou in principe irdeto kaarten moeten kunnen gebruiken. Echter irdeto2 kaarten zijn naar mijn weten nog nooit getest. In die image kan je dan als beste scam_cs kiezen als emu. Vergeet het verhaal van loggen via wallbanger, als je dat nog noit hebt gedaan is dat niet zo makkelijk. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Reiderlander Geplaatst: 21 april 2004 Auteur Geplaatst: 21 april 2004 Ik snap het nog niet helemaal wat heeft cardsharing te maken met mijn maandelijkse canal+ update? Het enige wat ik wil is het pulsje ontvangen van canal+ begin mei, zodat ik gewoon legaal rood,blauw, en 16/9 kan blijven zien. Heb nu ondekt dat het kaartje ook werkt onder ucas softcam. niet onder newcamd . Dus alleen radegast en ucas geven beeld. Graag nog wat aanvullende info...... Johan
Ronaldd Geplaatst: 22 april 2004 Geplaatst: 22 april 2004 cardsharing is een methode om je officiele kaart te gebruiken. Via deze methode kunnen 1 of meerdere dreamboxen 1 kaart gebruiken. Als je 1 dreambox hebt dan is de naam cardsharing verwarrend, toch gebruik ik deze naam omdat die software nou eenmaal zo genoemd is. Ik weet niet of radegast je kaart kan updaten. Bij irdeto kan je iig niet zien of je kaart up2date is. Daar kom je alleen achter als het beeld zwart wordt. Volgens laat ucas de updates wel door, maar ik ben daar niet zeker van. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Reiderlander Geplaatst: 22 april 2004 Auteur Geplaatst: 22 april 2004 bedankt voor alle antwoorden, heb gezocht op internet diverse fora, blijkbaar geeft radegast het toch niet door. blijft over scam cs en ucas. laat het na 1 mei wel even weten, met welke emu het wel of niet is gelukt. wordt vervolgd.... Johan
droompje Geplaatst: 25 april 2004 Geplaatst: 25 april 2004 Ronald, Ik heb in Duitsland in dreambox bijgekocht met zo'n witte display, via radegast v2.2 final multisharing aangezet, op beide dreamboxen irdeto server aangemaakt met ip-adres dreambox waar de ird 2 kaart inzit (dus op beide dreamboxen bij connect servers het zelfde ip-adres) en ja hoor beeld op C+ op beide dreamboxen, wel af en toe last van kleine freezes blokjes in het beeld. Ik heb mijn ird 2-kaart onze deze radegastemu versie al maanden in het bovenste slot zitten en het werkt nog steeds, uiteraard belast C+ het abo'tje automatisch en kennelijk updaten ze ook automatisch. Ik weet niet of je dit testen kan noemen, maar het blijft wel werken. Gr, Droompje (2 maal EVO Enfinity Xcombo +, Echostar1.20 draaibaar met jaguer positioner, triax 0,64 met quad lnb, Viasat 78cm met 3 keer quad lnb)
Reiderlander Geplaatst: 3 mei 2004 Auteur Geplaatst: 3 mei 2004 Inmiddels is het 3 mei en heb nog steeds beeld met Ucas en Radegast. Radegast versie 2.2 en ucas van 26 10 03. Johan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen