Ga naar inhoud

Betrouwbaarheid originele image

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb vandaag de originele laatste versie image van dreambox erop gezet via Nulmodem kabel, alles ging perfect. Heb daarna de dreambox opgestart, Flash erasse gegeven, ook goed.

Toen ben ik met de installatie begonnen, door de menu’s bladeren etc. op een gegeven moment heb ik het menu motor setup in beeld, ik naar de pc om wat informatie te halen, (hoe het zit met lengte en breedte graad) ik was ongeveer een kwartier bezig met de pc. Toen terug naar de dreambox, wat blijkt ik kan niets meer doen, welke knop ik ook op de AB druk, geen reactie, het beeld zit vast, rest mij alleen nog een reset te geven (drie knopen), dan doet ie het weer.

Kortom, het maakt niet uit wat voor menu, alles ik een menu selecteer tijdens de installatie en ik doe een tijdje niets, dan komt het beeld dus vast te zitten en dit heb ik meerdere malen gehad.

Mijn vraag is nu, is dit normaal? Ligt dit aan de image of dreambox.

Geplaatst:

Hoi Jooop,

Toevallig heb ik vandaag ook de nieuwste orgrinele soft. geinstalleerd op de box. Ook via de seriele poort. Maar bij mij werkt alles naar behoren, heb nog geen enkele vastloper gehad!

Misschien een tip voor de softw. nog eens te installeren!?

Mvg,

ReDo

Geplaatst:

Hallo, bedankt voor je antwoord, hoe lang heb je de DB als ik vragen mag?

Ik heb elke keer deze vastlopers. Zoals vandaag bijvoorbeeld, ben een multi-sat scan aan het uitvoeren ondertussen keek ik naar de kabel en na ongeveer 20 min. Zat de boel vast en moest ik resseten.

Ik wil weten waar het aan ligt, omdat ik nog steeds garantie op de DB heb.

Waar ik ook vastlooppers van krijg, als ik deze op een menu laat staan en ook ongeveer 20 tot 30 min. niets aan doe, dan gebeurt het ook. Trouwens ik heb het vandaag op de SF image geprobeerd, zelfde verhaal en heb het ook al meerdere malen geflasht, helpt allemaal niet.

Groetjes.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen