Gast Geplaatst: 21 april 2004 Geplaatst: 21 april 2004 Heeft iemand all gelukt met chmod 755 op sf image?
Bigfoot Geplaatst: 21 april 2004 Geplaatst: 21 april 2004 Wat wil je precies doen? CHMOD is een commando om de atrributen van bepaalde files op je DB te veranderen. Het makkelijkste doe je dat gewoon met een FTP programma op je PC, dan hoef je geen "ingewikkelde" telnet sessie te houden.
Satfreaked Geplaatst: 21 april 2004 Geplaatst: 21 april 2004 wat is en goede ftp prog.. en waar vind ik nu een goede uitleg hierover.... mischien lees ik verkeerd..... Satfreaked.
Satfreaked Geplaatst: 21 april 2004 Geplaatst: 21 april 2004 dat ftp snap ik wel. maar hoe verander je dingen, zonder daar te veel schade door te krijgen... Satfreaked.
Bonanza Geplaatst: 21 april 2004 Geplaatst: 21 april 2004 Op eigenschappen klikken rechter muis knop en 755 invullen.
Bigfoot Geplaatst: 21 april 2004 Geplaatst: 21 april 2004 Citaat: maar hoe verander je dingen, zonder daar te veel schade door te krijgen... Je moet alleen veranderen aks je weet wat je aan het doen bent.... En je kunt altijd de boel nog wissen en een nieuw image laden.
Gast Geplaatst: 21 april 2004 Geplaatst: 21 april 2004 ik wil scam op een sf image gebruiken kan dat?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen