Gast Geplaatst: 21 april 2004 Geplaatst: 21 april 2004 Welk programma heb ik nodig om een film van mijn Digitale camera naar een DVD te zetten ? Eigenlijk hoe kan ik een AVI bestand omzetten zodat ik op een DVD kan zetten en dan op mijn TV kan bekijken ?
Bigfoot Geplaatst: 21 april 2004 Geplaatst: 21 april 2004 Kijk maar es op www.dvdrhelp.com Ik doe het zo: * capturen met een firewirekaart+kabel--> 13 GB per uur met Ulead DVD factory 2 * comprimeren met Canopus procoder (TMPGenc is veel gebruikt maar mindere kwaliteit m.i.) * bewerken incl. menu's maken met met Ulead DVD factory 2 + Nero image aanmaken * branden met Nero 6 Je kunt ook alle stappen doen met een pakket als Ulead DVD factory 2.
Gast Geplaatst: 21 april 2004 Geplaatst: 21 april 2004 Ziet er goed uit. Ik zal de trail versie eens downloaden en proberen bedankt
Gast Geplaatst: 21 april 2004 Geplaatst: 21 april 2004 Ronst! Kreeg je geen CD bij je camera? Pinnacle is ook prima: Firewirekabel erin jassen, en... als je de HD niet wil of kan belasten copy je het bandje niet in DV-kwaliteit, maar breng je het als MPEGII naar je machine. Is ietsje mider als je ook gaat monteren, maar TOP! Mazzel
Gast Geplaatst: 23 april 2004 Geplaatst: 23 april 2004 Ja, ik wel een CD bij de camera en ik kan ook de film wel op de computer krijgen maar dan is het een AVI file en die kan ik niet zomaar op een DVD zetten en in een DVD speler stoppen en dan op de TV bekijken. Ik denk dat DVD Factory de juiste tool is om dit wel te kunnen doen, ik zal van het weekend die trail versie downloaden en het eens proberen.
jacobus Geplaatst: 23 april 2004 Geplaatst: 23 april 2004 Studio 8 van pinnacle s een programma dat speciaal voor dit soort klusjes is ontworpen.
Gast Geplaatst: 26 april 2004 Geplaatst: 26 april 2004 Dnk allemaal ik heb het aan de praat gekregen met Ulead DVD factory. werkt goed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen