Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 Ik heb 2 decos maar 1 schotel met 1 uitgang, ik dacht zet ik ff een t-stuk tussen (net als bij de tv) en dan kan ik de 2 decos aanzetten, maar ik krijg alleen maar het pakket binnen waar de humax op staat dus 2 pakketten is niet mogelijk. Er vertelde iemand dat er ook iets kapot kan gaan als ik de ene op nl zet en de andere op spanje.<P>Kan er iemand mij wat meer hierover vertellen?
Gast Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 denk dat je de posting in verkeerde rubriek hebt gezet.<P>de humax heeft een uitgang die je kan doorlussen naar een andere receiver, is misschien het makkelijkste. je moet dan wel beide receivers apart op een TV of andere bron aansluiten, de humax zendt zijn eigen gedecodeerde signaal nl. niet mee.<P>die kun je gebruiken.<P>Een splitter (LNB met 2 outs) is een optie, heb je wel 2 kebels lopen.<P>c-ya !
dighunter Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 Ik zou er toch maar mee opletten om 2 ontvangers gewoon paralel te zetten. Kan niet gezond zijn, beide ontvangers geven een voedingsspanning voor de lnb. Als je naar beide ontvangers tegelijk wil kijken is de doorlusmogelijkheid van de Humax niet te gebruiken. Deze laat nl niets door wanneer de Hummie in gebruik is. Persoonlijk denk ik dat je het beste af bent met een lnb met 2 uitgangen.<BR>Suc6 ================================================== Hoe meer je weet, hoe meer je weet dat je niets weet!
Avalon Geplaatst: 3 september 2001 Geplaatst: 3 september 2001 Hallo<P>Dit bericht word verplaatst naar algemene beginners vragen.<P>Nogmaals wil ik iedereen vriendelijk verzoeken plaats de postings in het juiste forum.<P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator sat4all™
Aanbevolen berichten