Gast Geplaatst: 22 april 2004 Geplaatst: 22 april 2004 Ik zit hier voor iemand met een Xcam te spelen, er zit 1.03 in, leuk ding! Maar die persoon heeft ook een C+abbo, en helaas blijkt de Xcam net als de MR 1.08 geen update door te laten? De MR1.06 wel geloof ik? Of heeft iemand anders wel een C+ update via de Xcam gekregen? Weet trouwens iemand waar de FRC in de xcam settings voor staat?
Fredo Geplaatst: 22 april 2004 Geplaatst: 22 april 2004 als je de key van c+ eruit wipt gaat het wel nu probeerd de cam de keyupdate voorzich te pakken als je dat weg hebt gaan ze weer naar de kaart Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 22 april 2004 Geplaatst: 22 april 2004 Hum; heb je het nu over de Xcam of over de MR1.08? Bovendien, ik heb wel 's gehoord dat je prov 0019 uit de MR moet halen en de C+ irdeto provider, maar wat heeft dat te maken met het uppen van de C+seca2 provider, of zit die er soms ook in,kan ik me niet voorstellen, heeft toch geen zin?
Gast Geplaatst: 22 april 2004 Geplaatst: 22 april 2004 Verdomd, nu toch een update op de Xcam!!! Wel raar overigens, er schijnen tegenwoordig wel meer receivers/cams in omloop te zijn die de eerste activering van C+ niet doorlaten, maar de normale maandelijkse puls wel. Moet iemand me toch 's uitleggen....
Fredo Geplaatst: 23 april 2004 Geplaatst: 23 april 2004 is niet zo moeilijk als de ci de key kan gebruiken geeft hij hem niet door aan de kaart daarom halen we hem eruit bij de mr bij de x kan dat ook ff proberen dan lukt het je wel Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 23 april 2004 Geplaatst: 23 april 2004 Volgens mij ben je in de war met de irdeto-provider; ik kan me niet voorstellen dat de seca2-provider van C+ in de MR zit, heeft immers nog geen zin! :-))
Fredo Geplaatst: 23 april 2004 Geplaatst: 23 april 2004 ik ben niet in de war ik vertel je alleen waarom de mr wel of geen key doorgeeft Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen