Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij het programmeren van mijn goldcard heb ik de fuses aangezet! Stom! Maar nu kan ik de kaart niet meer programmeren. Foutmelding : Verify failed at 00hh. Komt dit door de fuses of is dit toeval?<p>Greetz McCoy

Geplaatst:

erase 'm eens een paar keer misschien dat het dan wel weer lukt.<p>Over welke kaart heb je het?

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Geplaatst:

Heb 'm al -tig keer gewist. probleem blijft bestaan. Kan ook de loader niet in de PIC zetten! Waarschijnlijk is mijn kaartje wel kapot!<p>Groeten McCoy

Geplaatst:

Fuses aan of uit, maakt geen klap uit (rijmt ook nog).

de programm fuse zorgt er alleen voor dat niemand de code uit de pic kan lezen. Thats all.

probeer eens met pic24c13 van ome willem je pic te wissen, en opnieuw te proggen met FF instructies. even comparen hierna.

werkt dit niet dan is ofwel je programmer defect ofwel je kaartje.

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

Wacht even, je schrijft niet welke progger je gebruikt. Ik neem aan dat je wel weet waar je mee bezig bent, maar als je de golprogger gebruikt, dan heb je helemaal geen loader nodig. Heb zelf ook wel eens deze meldingen gehad, bij mij was het een slecht kontakt tussen de kaart en de progger, kijk daar ook even naar, en wat gebeurd er naar het erasen en met lege buffers en je drukt op verify ?

Geplaatst:

Probleem opgelost. Kaartje in de MasteraII geduwd en ongeveer 1mm teruggetrokken. Kaartje ge-erased, opnieuw geprogd en nu werkt ie als een zonnetje. Toch een contact-probleempje dus. Bedankt allemaal voor de hulp!<p>Groeten McCoy

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.