Willem Geplaatst: 22 april 2004 Geplaatst: 22 april 2004 Is het mogelijk om met meerdere images te werken op harddisk of heb ik daar een usb stick voor nodig. mvg Willem Dreambox 7000S draaibare 78cm Triax schotel. Met passen en meten wordt de meeste tijd versleten.
Willem Geplaatst: 22 april 2004 Auteur Geplaatst: 22 april 2004 Hoe kan ik de images uitpakken op mijn harddisk. Dreambox 7000S draaibare 78cm Triax schotel. Met passen en meten wordt de meeste tijd versleten.
Tonskidutch Geplaatst: 22 april 2004 Geplaatst: 22 april 2004 willem, de uitleg van ronald over multiboot effe der op na slaan... in mijn huidige sf 3.2 versie is die multiboot optie al aanwezig.. gele knop dreamflash administration toevoegen nieuwe images allemaal mooi in aparte mapjes te zetten op hdd.. cheers A Forest The Cure
Willem Geplaatst: 22 april 2004 Auteur Geplaatst: 22 april 2004 ok bedankt voor de info Mvg Willem Dreambox 7000S draaibare 78cm Triax schotel. Met passen en meten wordt de meeste tijd versleten.
Willem Geplaatst: 22 april 2004 Auteur Geplaatst: 22 april 2004 Werkt super. Mvg Willem Dreambox 7000S draaibare 78cm Triax schotel. Met passen en meten wordt de meeste tijd versleten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen