Ga naar inhoud


Raar probleem met Humax 5400 draaibaar instelling


Gast

Aanbevolen berichten

Kabel die de F connector ingaat eens goed bekijken. Let ook op dat er geen draadjes van de afscherming bloot liggen. Bekijk ook de F connector achter op de Hummie.

Avensis

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo John,

 

Ik vermoed dat het aan de TOH software ligt, ik heb namelijk hetzelfde probleem met een V Box II en een actuator.

 

Hij draait bij mij nu al een tijdje zonder problemen..., bij mij heeft het geholpen door de East West limieten in te stellen (rode knop in het mune voor de motor instellingen), en niet teveel satposities in te stellen.

 

Ik denk dat het toch een probleem van de Humax zelf is (hetzij soft- of hardware), een dezer dagen zal ik de orginele software eens proberen (heb momenteel mijn lappie uitgeleend, en geen zin om mijn ontvanger af te koppelen en naar mijn desktop te sjouwen).

 

gr,

Ducom

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ducom,

 

Bedankt voor je antwoord. Ik heb deze avond de F-connector aan mijn humax eens bekeken en alles is ok. Ik denk ook dat het een soft- of hardwarefout is. Ik heb wel volgend raar geval: op 13°E, de hotbird kan ik nu ook de Multivisionkanalen niet meer zien, zelfs niet de nr 1 die FTA is. Na wat geprobeer met de instellingen kon ik hier terug beeld zien als ik bij de hotbird de LNB Frequentie verander van "Universal" naar "10600". Dan krijg ik terug ontvangst en beeld. Zou dit dan aan mijn LNB kunnen liggen? Ik kruip morgen op mijn dak om de aansluiting daar eens te bekijken. Ik vind dit nog steeds zeer eigenaardig.

 

Bedankt voor je respons!

 

mvg, JohnSmyth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...