Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
frown.gif" border="0 Sinds kort ben ik in bezit van silverkaart twee ik had bij duck gezien dat daar een file voor was voor een strong 8000 zonder dat hij uitviel (natuur wel paches laden). Maar goed deze file was voor oct/nov dus denk in na wat lees werk even met matrixstudio nieuwe hex invullen en eens kijken of we beeld krijgen maar ik heb nu onderwijl wel 10x geprobeerd maar nog geen beeld ook bij dugwatti de handleiding gdownload die eens door gelezen, maar volgen mij doe ik niets fout je moet staat overal maar een keer de hex invullen.<p>Heeft iemand hier misschien een oplossing voor ik ben niet gauw iemand dit het opgeeft maar ik nu even geen idee.<p>Flying cat
  • 3 weken later...

Geplaatst:

Hallo Flying cat,

Als je de file edit met Matrix St. moet je goed opletten bij het opslaan van de nieuwe file.

Kijk na het opslaan of de nieuwe hex nog net zo groot is als de oude.Ik heb dit eerst ook verkeert

gedaan en de niew opgeslagen hex was maar 12k ipv

47k.Meestal krijg je bij het terugschrijven wel een verifying error melding.

Suc6

Geplaatst:

Hex file niet met matrix proggen maar met ICprog. Hierna de met MKF4.3 en systeemkey 8x00 nieuwe providers aanmaken en keys inkloppen. Kan ook met mini mosc bij matrix. <p>MTB

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.