Gast Geplaatst: 22 april 2004 Geplaatst: 22 april 2004 wie kan mij helpen voor een seting lijs te vinden voor deze ontvanger
rudolfdebeer Geplaatst: 22 april 2004 Geplaatst: 22 april 2004 Vergeet het maar, deze (Benjamin) ontvanger is in deze contreien ongebruikelijk. Wel populair in Australie. en in de US/Canada. Ding is niet slecht maar nu verouderd. Als het me bijstaat moet je zelf met hyperterminal en/of een ASCII-editor en een conversie programmatje (DVBRT.exe) aan de gang. Kost zoveel tijd dat je beter de transponder bijklopt van Lyngsat of zo. Kijk eens op http://www.telsat.com/benjam1.htm.voor de DB6000 @Tox sorry dit is een nieuw-zeelandse shop met een totaal verouderde homepage van 4 jaar gelden. Hopelijk kan dit door de beugel hier. Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Gast Geplaatst: 22 april 2004 Geplaatst: 22 april 2004 Beclink downloaden, data extract en dan de gehele regels knippen en plakken. Bestandje opslaan en data upload naar de tuner. That's all
rudolfdebeer Geplaatst: 23 april 2004 Geplaatst: 23 april 2004 Nu je het zegt, BecLInk heb ik zelfs hier op de HD staan, bijgevoegd. Ooit mee geexpirementeerd opmijn DB6000 kloon, de DXL7000 585030-BEClink.zip Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen