billie77 Geplaatst: 23 april 2004 Geplaatst: 23 april 2004 Ik heb een programma dat ik nu elke keer als xp opgestart in zelf moet starten. Nu wil ik graag dat xp dit automatisch doet. Dit programma wil ik automatisch laten starten: sc.exe stop wzcsvc Hoe moet dat? DM600, DM800HD PVR
Pionewbie Geplaatst: 23 april 2004 Geplaatst: 23 april 2004 In Start -> programma's -> opstarten een snelkoppeling plaatsen naar je programma.
JaNuZz Geplaatst: 23 april 2004 Geplaatst: 23 april 2004 Citaat: Ik heb een programma dat ik nu elke keer als xp opgestart in zelf moet starten. Nu wil ik graag dat xp dit automatisch doet. Dit programma wil ik automatisch laten starten: sc.exe stop wzcsvc Hoe moet dat? Open notepad en voeg deze 2 regels toe: sc.exe stop wzcsvc exit sla daarna het bestand op als bv stop.bat of stop.cmd (bestands eigenschappen op alle ipv txt zetten!), en daarna zoek je het bestand op met de verkenner en sleept het naar je start-menu, opstarten. Eventueel nog eigenschappen aanpassen zodat ie geminimaliseerd opstart Suc6, Jan
billie77 Geplaatst: 23 april 2004 Auteur Geplaatst: 23 april 2004 Bedankt heren Jan jouw manier werkt perfect, je kunt het niet eens zo snel dat het gaat haha. DM600, DM800HD PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen