Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Wie weet raad! Bij het patchen van mijn Philips 6073/03A, met de Oslink krijg ik steeds een Time Out met de melding Oslink Interface is broken. Nog iets wanneer de Oslink in de receiver is aangebrachht kan ik de receiver niet aan-zetten blijft dood, Oslink er uit dan is er geen probleem. Kan de Flash eventueel stuk zijn?

m.vr.gr.

Niels

Geplaatst:

Hi Niels,

Hoezo de ontvanger blijft "dood". Als je de oslink hebt aangesloten op de deco blijft deze altijd "dood" Hieruit kan je dus geen conclusie trekken. Geef 's wat aanvullende info. Welke oslinkversie gebruik je en besturingssysteem. Oslink 2.99, XP of zo? Probeer anders eens Oslink versie 1.5. Deze werkt bij mij (bijna) altijd direct.

Greetz

John

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Geplaatst:

Hi Niels,

Zoals gezegd gebruik ik eigenlijk altijd V 1.5 omdat ik problemen heb met V 4 en V 2.99. Het waarom staat er niet bij. Zal ook wel eneigszins te maken hebben met het niet goed genoeg op de hoogte zijn met deze versies door ondergetekende. Wat goed werkt en eenvoudig in gebruik is laat ik maar zo.

Heb je al vaker gepatcht, al of niet met deze versie, op deze PC met XP? Ik had eerder problemen met XP en de oslink totdat ik een juiste directory had aangemaakt met daarin de oslink.sys. Voorheen had ik, en met name met V 2.99 soortgelijke problemen als jij.

Laat maar iets weten.

Greetz

John

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

Geplaatst:

@Niels_01

Als de OSLINK in de receiver zit blijft het display zwart bij het aanzetten.

Probeer bij het tabblad config de time out control eens uit te zetten

RayTec

Geplaatst:

RayTech

Geprobeerd krijg steeds Reading Signature Please Wait, met de zelfde software, PC voorgaande keren altijd perfect gelukt.

Geplaatst:

Hi Niels,

Zoals eerder gezegd ken ik dit probleem of iets soortgelijks ook. Dat zal (bij mij) niet aan de software gelegen hebben maar aan mijn configuratie. Ik stoei nogal eens met software en zoals bekend vervuilt dat Windows behoorlijk waardoor pakketten die eerder werkten na verloop van tijd de geest gaven. Windows opnieuw installeren bood dan (bij mij) een oplossing.

Nogmaals, ik weet te weinig van V 4 dus ik kan je niet helpen hiermee. V1.5 gebruik ik nog steeds tot mijn volle tevredenheid en probleemloos.

Meer kan ik niet voor je betekenen.

Greetz

John

Geplaatst:

Hoi,

Probleem opgelost, oorzaak allerniewste receiver, zie voor de oplossing Homepage van Marc.

m.vr.gr.

Niels

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen