Gast Geplaatst: 23 april 2004 Geplaatst: 23 april 2004 Hi, Ik las op een bepaalde site dat je bepaalde bestanden op de Dreambox in de VAR_INIT directory moet plaatsen in tegenstelling tot de VAR directory. Aangezien ik een Linux leek ben het volgende: Wat zijn/doen beide directories en welke moet ik nou gebruiken? Nico
Thonolan Geplaatst: 24 april 2004 Geplaatst: 24 april 2004 /var_init bevat de default files voor in /var; die zit in een image ingebakken, en kan je dan ook niet veranderen. als er bepaalde files niet in /var gevonden worden, zullen ze gecopiëerd worden vanuit /var/init naar /var Als je de directory /var helemaal leeg maakt gaat en je herstart dan je dreambox dan zul je merken dat je /var terug volstaat met exact dezelfde files dan in /var_init Mvg, T. Waarom?
Gast Geplaatst: 24 april 2004 Geplaatst: 24 april 2004 Bedankt voor je duidelijke antwoord. In de praktijk zou ik dus dingen in VAR_INIT kunnen zetten, VAR leeg gooien en restarten? (waarom ik dat zou willen is me onduidelijk, maar het gaat om het principe) Er staat in de installatie README.TXT van NEWCAMD dat op de dreambox de bestanden in VAR_INIT gezet moeten worden. Kun jij dit beamen? Nico
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen