Gast Geplaatst: 24 april 2004 Geplaatst: 24 april 2004 de ps/2 van mijn oude compu zijn kapot , ik zie dat de chip van binnen is gesprogen bij de ps/2. maar ik heb een muis probeerd op usb en hij deed het maar op de de compu zit een w8 woord en daarvoor moet ik toetsenbord hebben op usb maar kan iemand anders een andere oplossing vinden. of weet iexpmand een andere oplossing. PIII 500mhz {win xp prof}
JaNuZz Geplaatst: 24 april 2004 Geplaatst: 24 april 2004 bios resetten dmv de jumper op het moederbord of de batterij er even uithalen en weer inzetten zorgt ervoor dat de bios naar defaults gaat en je wachtwoord eruit zou moeten zijn. Hopelijk ondersteund je bios wel USB keybord bij setup ...
Gast Geplaatst: 25 april 2004 Geplaatst: 25 april 2004 Citaat: de ps/2 van mijn oude compu zijn kapot , ik zie dat de chip van binnen is gesprogen bij de ps/2. maar ik heb een muis probeerd op usb en hij deed het maar op de de compu zit een w8 woord en daarvoor moet ik toetsenbord hebben op usb maar kan iemand anders een andere oplossing vinden. of weet iexpmand een andere oplossing. PIII 500mhz {win xp prof} Vertel eens iets over het merk en type MOBO. Je kunt i.d.d. de baterij er uit halen en omgekeerd plaatsen (kortsluiten). Als je een MSI bordje heb kun je je CMOS clearen door een jumperinstelling te veranderen. (Zie boekje van MOBO) Dartie
Gast Geplaatst: 25 april 2004 Geplaatst: 25 april 2004 Een toetsenbord met een usb aansluiting wellicht de oplossing.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen