Gast Geplaatst: 24 april 2004 Geplaatst: 24 april 2004 Ik heb DVBViewer en die ontvangt gewoon de Astra.. met een skystar 2 bij mijn sytem tray staat dat groene sattelietje dat rood wordt als ik my theatre opstart dan staat my theatre standaard op Hotbird en dan kan ik em niet op astra krijgen dat satellietje blijft maar rood rechts onderin ik wil ook best met DBV viewer kijken, maar ik krijg daar geen nederlandse kanalen in.. ook niet met Yankse... is er niemand die een tutorial heeft gemaakt ofzo??? ik word er helemaal gek van onderhand
moonchild Geplaatst: 24 april 2004 Geplaatst: 24 april 2004 Hallo, je kan maar een dvb-programma tegelijk gebruiken. Bij MyTheatre zitten tutorial en helpfile. Gebruik je rotor of switch? VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Gast Geplaatst: 24 april 2004 Geplaatst: 24 april 2004 indien je de astra en hotbird tegelijk wilt gebruiken heb je of een monoblock of een diseq switch nodig. de eerste gebruik ik en werkt prima de tweede gebruikt 2 lnb en een diseq switch 1.2. deze werken in veel programma's. voor het uitrichten moet je even de zoekfunctie van het board gebruiken. wel even aangeven in het programma wat je gebruikt welke switch je gebruikt. monoblock 1.0 of 2.0, 2 lnb's diseq 1.2 veel plezier. skystar
Gast Geplaatst: 26 april 2004 Geplaatst: 26 april 2004 ik heb geen rotor of switch maar ik gebruik nu dream dvb, dat werkt wel aardig maar my theatre liet alleen de hotbird zien...
wammeswaggel Geplaatst: 26 april 2004 Geplaatst: 26 april 2004 Als je MyTheatre wilt gebruiken moet je: 1) eerst MT installeren en dan pas DVBViewer 2) de applicatie Setup4PC sluiten(dat rode of groene dingetje rechts beneden) voordat je MT opstart. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Geplaatst: 26 april 2004 Geplaatst: 26 april 2004 moet dat dingetje altijd groen zijn? oftewel , als ie soms rood is , is er dan iets niet goed??
wammeswaggel Geplaatst: 26 april 2004 Geplaatst: 26 april 2004 Rood betekent geen of zeer slecht signaal. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Geplaatst: 26 april 2004 Geplaatst: 26 april 2004 hoe kan het dan dat ik het ene moment 99% heb in setup4PC en als ik setup4pc sluit , dat ie rechts onderin komt opeens weer rood word.. dus geen of slecht signaal... ik heb ook een beetje haperend beeld en geluid in DreamDVB maar hoe kan ik me schotel nou beter afstellen als ie in setup4PC al 99% aangeeft? en het heeft trouwens wel gewerkt.. en daarna heb ik niet meer aan de schotel gezeten
wammeswaggel Geplaatst: 26 april 2004 Geplaatst: 26 april 2004 Dat komt waarschijnlijk omdat Setup4PC een internetprovider kiest die niet op de Astra zit. Als je met je rechtermuisknop op dat ikoontje klikt, zie je een lijst met providers. Vink Sat@once aan en sluit het venstertje. Dan zou dat schoteltje groen moeten blijven. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Geplaatst: 26 april 2004 Geplaatst: 26 april 2004 het is nu nog steeds zo dat ik geen kanalen zie op de Astra in My theatre ik selecteer de Astra bij LNB Settings en dan ga ik scannen naar kanalen dan vind ie helemaal nix...
wammeswaggel Geplaatst: 26 april 2004 Geplaatst: 26 april 2004 Heb je Setup4PC uitgeschakeld? Rechtermuisknop op symbooltje en daarna EXIT. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
wammeswaggel Geplaatst: 26 april 2004 Geplaatst: 26 april 2004 Deinstalleer Technisat software en MyTheatre. Daarna MT opnieuw installeren. MT en Setup4PC hebben ruzie met elkaar. Voor MT heb je Setup4PC niet nodig. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
PaulCl Geplaatst: 27 april 2004 Geplaatst: 27 april 2004 Heb je eigenlijk wel een monobloc of 2 LNB's met switch? Zoniet zal je maar 1 sateliet ontvangen tenzij je de schotel anders richt. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen