Gast Geplaatst: 27 april 2004 Geplaatst: 27 april 2004 Hiya, Ik heb vanmiddag even een MR 1.08 gescoord en voila het werkt. De kaart is dus NIET stuk en e.e.a. is nu werkend, maar dat veranderd nog niets aan mijn originele vraag: Zou de kaart ook moeten kunnen werken met de interne smartcard slots en zo ja met welke EMU? H.
EaS Geplaatst: 29 april 2004 Geplaatst: 29 april 2004 Citaat: Zou de kaart ook moeten kunnen werken met de interne smartcard slots en zo ja met welke EMU? Hier even 2 links voor je, waar het een en ander genoemd word over een werkende sexview kaart in het onderste slot van de dreambox, ook de gebruikte images worden vermeld. Misschien dat diegene die het daar werkend heeft, betere antwoorden heeft: 1 , 2
basix Geplaatst: 3 mei 2004 Geplaatst: 3 mei 2004 ik zou die beta versie niet gebruiken, neem een stabiele 2.X versie van radegast, zou toch alleszins moeten werken..
prutsie Geplaatst: 3 mei 2004 Geplaatst: 3 mei 2004 Nee, op Radegast gaat het NIET werken. Rafegast is op bijna alle systemen AU (Auto Updating) behalve op.........juist, Irdeto II. Mgcamd, Ucas zou wel moeten werken. Gewoon ff proberen. succes, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen