Norman Geplaatst: 24 april 2004 Geplaatst: 24 april 2004 Ik heb de nd1300a en heb de dvd-r van het merk SKY gekocht (in duitsland) nu heb ik het probleem dat de dvd brander de dvd niet ziet! Ik heb er al verschillende firmwares in gezet (herrie, etna, orgineel) maar hij ziet ze niet!! Iemand een oplossing (behalve retour doen) Inverto 7000
Norman Geplaatst: 24 april 2004 Auteur Geplaatst: 24 april 2004 Ik heb net een nieuwere firmware gevonden de 1.42 maar met deze firmware ziet hij ze ook niet maar misschien heeft een ander er wat aan. Hier staat ie http://www.cdr.cz/?rekordery Ps ik heb hem erin gezet en werkt allemaal wel!!! Inverto 7000
Norman Geplaatst: 24 april 2004 Auteur Geplaatst: 24 april 2004 met (werkt allemaal wel) bedoel ik dat de brander het nog wel doet maar nog niet de dvd-r van SKY kan zien Inverto 7000
SmuttiO Geplaatst: 26 april 2004 Geplaatst: 26 april 2004 Enige oplossing als je ze niet retour wilt doen is wachten op een wel ondersteunende firmware. Heb hier zelf ook een stapeltje in de wacht liggen. DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen