wammeswaggel Geplaatst: 25 april 2004 Geplaatst: 25 april 2004 In de handleiding van de Skystar2 staat bij transponder- management van het programma Setup4PC een optie Autodetect Symbolrate(zie bijlage). Dat leek mij wel handig voor b.v. feedjagen. In het programma kan ik dit niet terugvinden. Is dit een verouderde handleiding? Kent iemand een programma dat die optie wel heeft? Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Gast Geplaatst: 25 april 2004 Geplaatst: 25 april 2004 probeer het met dvb dream 0.7.9 ga naar channels scan advanced vul hier je voorkeur in en laat het programma de rest doen. skystar
wammeswaggel Geplaatst: 25 april 2004 Auteur Geplaatst: 25 april 2004 Bedankt voor de tip, Skystar. Helaas werkt DVBDream bij mij niet(Win2000). Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
wammeswaggel Geplaatst: 25 april 2004 Auteur Geplaatst: 25 april 2004 MyTheatre en sinds gisteren ALT-DVB. Moet zeggen dat laatste progje ziet er heel aardig uit. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
balans Geplaatst: 25 april 2004 Geplaatst: 25 april 2004 waarschijnlijk heb je niet een skystar2 versie 2.3 alles er boven heeft naar mijn idee geen auto sr helaas mvg Barry Mvg Barry
wammeswaggel Geplaatst: 25 april 2004 Auteur Geplaatst: 25 april 2004 Waarom passen ze de beschrijving dan niet aan? Maken ze je blij met een dooie mus! Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen