Gast Geplaatst: 25 april 2004 Geplaatst: 25 april 2004 Hoi, Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om vanaf je PC de SNR, AGC, en BER te bekijken.... Dus via telnet ofzo en dan met één of ander commando??? Als er tooltjes zijn die dat kunnen vind ik dat ook interessant. Iemand een tip??? (Graag ook via PM) Alvast bedankt, PCinfo
djoek Geplaatst: 25 april 2004 Geplaatst: 25 april 2004 Zoek eens naar het editprogrammaatje dreamset die heeft volgens mij iets dergelijks ingebouwd.
Reiderlander Geplaatst: 25 april 2004 Geplaatst: 25 april 2004 klopt dreamset heeft dit. vergeet niet om de files dreamset.cfg en dreamset.so te kopieren naar var/tuxbox/plugins. Deze zitten in betreffende zip van dreamset. daarna plugin starten met gele knop. dreamset starten ( wel even goed configureren, ip adres etc.) daarna klikken op blauwe en rode streepjes icon signaal meter. Dan kun je naar de schotel met draadloze laptop. Hier werk het inmiddels, het is een prima tooltje succes J.
1pm Geplaatst: 25 april 2004 Geplaatst: 25 april 2004 En niet vergeten de firewall in te stellen grtz 1sattie Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Reiderlander Geplaatst: 25 april 2004 Geplaatst: 25 april 2004 Hoezo firewall instellen? Wil je daarmee zeggen dat bovengenoemd progje een trojan is? of bedoel je dat in het algemeen? Zit trouwens achter een router met ingebouwde firewall dat zal wel afdoende zijn....... J.
Gast Geplaatst: 25 april 2004 Geplaatst: 25 april 2004 GELUKT !!!! Bedankt voor de hulp, nu lekker met 't laptoppie 't dak op als ik volgende week m'n invacom 0,3db ga installeren... ThanX PCinfo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen