Crest Geplaatst: 25 april 2004 Geplaatst: 25 april 2004 Helaas wordt er nu geen juiste tijd weergegeven. De klok blijft 1 uur achterlopen.
Gast Geplaatst: 25 april 2004 Geplaatst: 25 april 2004 had ik ook tot dat ik de juiste eeprom.bin plaatste. Wiri
Gast Geplaatst: 25 april 2004 Geplaatst: 25 april 2004 Wiri welke eeprom heb je dan geprog. En waar staat hij . b.v.d. sattel
Crest Geplaatst: 25 april 2004 Auteur Geplaatst: 25 april 2004 En nu komt voor mij het vervelendste: met oslink geprobeerd up te daten (is al tientallen keren gelukt) en nu krijgt de oslink geen contact meer met de ontvanger. En het ergste: het display blijft ook zwart nadat de oslink verwijderd is. M.a.w.: hij doet niks meer. Weet iemand een adresje in de buurt van Alkmaar waar ik deze kan laten repareren? En wat zal dat kosten?
Gast Geplaatst: 25 april 2004 Geplaatst: 25 april 2004 Crest heb dat ook eens gehad. Volgende gedaan originele firmw.+ eeprom geprog. Deco deed het weer. Daarna nieuwe firmw.+eeprom.erin probleem opgelost. Hopelijk werkt het bij jou ook. sattel.
Crest Geplaatst: 25 april 2004 Auteur Geplaatst: 25 april 2004 Helaas. Met oslink 4 krijg ik de melding "read signature cannot read correct signature". En met oslink 1.5 lukt het ook niet om de signature te lezen. Zonder het lezen van de signature lukt het niet, denk ik. Het display bleef zwart zonder dat ik ook maar iets met de oslink had gedaan. Ik kreeg gelijk al de signature foutmelding. Misschien is de flashchip door statische electriciteit beschadigd tijdens het inbrengen van de metalen pennetjes...
Gast Geplaatst: 25 april 2004 Geplaatst: 25 april 2004 Heb al gevonden sorry staat op ander forum. sattel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen