Gast Geplaatst: 1 februari 2002 Geplaatst: 1 februari 2002 Hoi allemaal:<p>Ik heb hier een witte kaart, de chip is iets groter dan van een GW, en er staat verder niets op. Weet iemand wat voor kaart dit kan wezen?? ( het is volgens mij geen 16f84/24C16)<p> grt: W
bangkok Geplaatst: 1 februari 2002 Geplaatst: 1 februari 2002 16c84 /24c16 uit het vroegere d2 mac tijdperk waren witte kaarten. gr bangkok
rienk Geplaatst: 1 februari 2002 Geplaatst: 1 februari 2002 er zijn wel meer witte kaarten 1.6 van c+ irdeto is ook wit en er zijn er nog wel meer Rienk
Gast Geplaatst: 3 februari 2002 Geplaatst: 3 februari 2002 zelfs de komende ether satelliet kastjes hebben een witte kaart
Ron Geplaatst: 3 februari 2002 Geplaatst: 3 februari 2002 Rienk,<p>Op de witte Canal+ kaart staat wel een serienummer en barcode. Deze was leeg volgens de topic starter <p>Toxic[Q]
Gast Geplaatst: 3 februari 2002 Geplaatst: 3 februari 2002 ik heb hier ook gehele witte goldcard's liggen. maar de chip is niet groter wel iets anders gevormd. groeten jaapie
Gast Geplaatst: 3 februari 2002 Geplaatst: 3 februari 2002 **Nieuwe info over de "mysterieuze witte kaart"*<p>Door tip van duwgati ben ik erachter gekomen dat deze kaart waarschijnlijk een normale 16F84/24C16 is. Het probleem is alleen dat ie beveiligd is tegen uitlezen (ik wist niet dat het kon...)Het schijnt een typische "sathandelaar-truc" te zijn om zo lekker veel geld te kunnen vragen voor zo'n kaartje.) Ik kan na erasen van de pic ( wat wel lukt) wel de eprom lezen. Het blijkt een Viacces kaart geweest te zijn.... ( Ik had de kaart gekregen van een Marokkaan die vertelde dat de kaart "defect" was)<p>grt: W
bangkok Geplaatst: 3 februari 2002 Geplaatst: 3 februari 2002 Als het een witte goldkaart is dan is de pic een 16f84a dit si een recente versie , maar verder geen verschil in gebruik alleen dat sommige progjes erop vastlopen . gr bangkok
Aanbevolen berichten