Gast Geplaatst: 4 februari 2002 Geplaatst: 4 februari 2002 Er zitten 2 chip's op het kaartje namelijk een pic16f87XX en een eeprom 24C6X. Het stomme is dat er geen info in de pic staat en in de eeprom wel. Het kaartje staat ook wel bekend als een piccard. Dus ik met vol fatsoen uitgelezen en nu werkt hij niet meer.<p>Wat is dit fenomeen ? en zou iemand het mij kunnen uitleggen hoe dit werkt?<p>Mocht ik niet voldoende info geven laat het mij dan weten.
Gast Geplaatst: 4 februari 2002 Geplaatst: 4 februari 2002 Dit is een zgn Piccard2, goed te bewerken met CardwriterV1.75 (wel eprom aanvinken bij het proggen) geschikte files zijn DS9 en Culuh.
EasySat Geplaatst: 4 februari 2002 Geplaatst: 4 februari 2002 Ik heb dit topic naar het juiste forum verplaatst.<p>[ 04-02-2002: Bericht gewijzigd door: EasySat ]</p>
Gast Geplaatst: 5 februari 2002 Geplaatst: 5 februari 2002 Ik bedoel eigenlijk hoe kan het zijn dat er geen data in de PIC staat ? En hoe kan ik zelf zoiets programeren ? Maar hoe werk het ? Met betrekking van het kaartje.
Gast Geplaatst: 5 februari 2002 Geplaatst: 5 februari 2002 Oeps 1 je hebt waarschijnlijk op een verkeerde manier de pic uitgelezen.(pic lijkt leeg) 2 om de eeprom te lezen een loader geschreven (of het programma wat je gebruikte heeft dit voor je gedaan) 3 de kaart werkt niet meer..
Gast Geplaatst: 6 februari 2002 Geplaatst: 6 februari 2002 Hallo<p>En pas op, wel eerst de eprom laden en dan de pic. Deze fout wordt meestal gemaakt.<p>Groetjes Sjefke..
Aanbevolen berichten