Gast Geplaatst: 5 februari 2002 Geplaatst: 5 februari 2002 Kan ik deze files 5in1 of 4in1 ook op de goldcard krijgen en zullen ze ook werken?<p>dank bij voorbaat
Gast Geplaatst: 5 februari 2002 Geplaatst: 5 februari 2002 Hallo<p>Nee dat kan je vergeten,daar is de goldcard te klein voor,hij heeft maar 16K.<p>De 5in1 File heeft 45 providers,en dat past er niet in.<p>Zal je toch naar een Funcard of een Silvercard moeten overstappen.<p>Groetjes Sjefke..
Gast Geplaatst: 5 februari 2002 Geplaatst: 5 februari 2002 Wat ik niet snap van die 5in1: je zegt hij heeft 45 providers o.i.d. maar hoe kan je die dan benutten? Ik heb een humax 5400 en m'n cam is aangepast voor de funcard, maar ik snap niet wat ik met zoveel providers kan en hoe ik het gebruik?
Gast Geplaatst: 5 februari 2002 Geplaatst: 5 februari 2002 Hoe moet ik dit dan in verhouding zien? Over hoeveel geheugen moet de kaart beschikken voor bv de 3in1 files?<p>
Gast Geplaatst: 5 februari 2002 Geplaatst: 5 februari 2002 Hallo<p>45 providers dat houd in, op verschillenden satelliten zitten div. providers en dat zijn er 45 als je je schotel niet draaibaar hebt opgesteld zul je dat aantal ook niet halen.<p>Wat je aan geheugen nodig hebt voor die 45 providers weet ik niet precies maar ik schat ongeveer een 45K, de fun en de silver is 64K<p>Groetjes Sjefke..
Duwgati Geplaatst: 6 februari 2002 Geplaatst: 6 februari 2002 Het probleem zit 'm niet alleen in de eeprom, maar ook in de software die in de processor moet. <p>De kode die nodig is om een 5-in-1 file goed te laten werken past niet in de pic van een goldwafer. Die is daarvoor eigenlijk net te klein. <p>Er zijn in het verleden wel al 3-in-1 files voor de goldwafer geweest. Die werkten wel, maar niet echt lekker. Vaak problemen met schakelen. En je hebt inderdaad dan al snel de grenzen van je eeprom bereikt. Als ik het me goed herinner, pasten er 10 providers op een GW 3-in-1.<p>Maar terug naar 5-in-1. Zelfs al zou je van ieder coderingssysteem slechts 1 provider opnemen in een 5-in-1 file, dan is je eeprom file weliswaar heel compact, maar dan nog krijg je de processor-software niet in de Pic gepropt. Gewoon te weinig ruimte.
Gast Geplaatst: 6 februari 2002 Geplaatst: 6 februari 2002 Bedankt voor jullie reactie. Heb weer iets bijgeleerd.
Aanbevolen berichten