Ga naar inhoud


PMC Tabellen


Gast ArjenvanDam

Aanbevolen berichten

Is het ook handig om de gegevens van de verschillende PMC Tabellen van Xamuh samen te voegen tot 1 tabel en die dan e uploaden met PMC Edit? Ik zit te denken aan de nieuwste versie van de 24e i.c.m. de gegevens uit een Pinktabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zijn er kanalen die je op dit moment zonder de nieuwe pmc tabel niet kan bekijken of zijn er kanalen die specifiek die pmc tabel nodig hebben??? Een slechte PMC tabel vertraagd de boel alleen maar, met de fimware pmc tabel heb je 99 vd 100 gevallen geen aparte pmc tabel nodig.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay, ik dacht effe dat de twee tabellen erg van elkaar verschilden maar dat blijkt dus niet zo. Ik zou namelijk graag de codes uit de 1 en de andere tegelijkertijd willen uploaden zodat ik over alle actuele codes kan beschikken en dus veel kan kijken. Wellicht begrijp ik de werking van de PMC Tabellen niet goed.

 

Is het verder nodig de ECM fix ervoor of erna te draaien?

 

MvG Arjen (zonder Bob)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor zover mijn kennis reikt van deze materie, wordt door de PMCtabel de ontvanger gedwongen een in de tabel ingestelde modus te gebruiken,belangrijk hierbij is de CA-ID, 0100 voor seca,0500 voor viaccess,1762 voor beta, enz.

Komt dus een kanaal niet voorin de tabel, kan het mogelijk zijn dat de ontvanger de modus niet goed kan vinden, ondanks dat de goede key wel voorhanden is,en blijft het scherm zwart. Een en ander vindt je ook weer terug in het parsermenu van de Humax.Let wel ik ben geen expert in deze materie,ook ik ben nog steeds bezig me te verdiepen in dit niet zo simpele gedoe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Let wel ik ben geen expert in deze materie,ook ik ben nog steeds bezig me te verdiepen in dit niet zo simpele gedoe.


Daar ben ik nu ook al twee weken mee zoet en ik kom steeds verder. Heb afgelopen nacht de keys en de Pink PMC tabel ververst en ik heb het idee dat we weer veel meer zenders hebben dan voorheen. Ik ben nog steeds zoekende naar mogelijkheden om bepaalde kanalen te kunnen ontvangen met de hardware die ik nu heb.

MvG Arjen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een goede PMC tabel erin stopt is een ECM edit NIET

echt meer nodig.(je doet eigenlijk hetzelde).Ik lees en hoor veel klachten over de tabellen van de laatste tijd en de conclusie is ieder keer weer dat de meegeleverde tabel bij de EMU software nog steeds de beste is...

ga niet overbodig rommelen dus.Zoveel wijzigingen zijn er niet per jaar..!!!

 

grtj JV

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Johan,

 

Aha, nu is het een stuk duidelijker geworden want we zijn regelmatig in de weer met PMC's en EMC's in de hoop dat we wat meer kunnen ontvangen dan we voorheen konden. Bij sommige kanalen helpt het wel om regelmatig es de keys bij te langs te lopen en waar nodig bij te werken. Bedankt voor de info.

 

Arjen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...