bash! Geplaatst: 27 april 2004 Geplaatst: 27 april 2004 hey allen Ik heb hier een SM3D12 rotor die over de zeik lijkt te zijn! Bij gotoXX functie lijkt hij de opgeslagen posities gewoon te gebruiken!?? Tevens draait hij voor positie 1 (13oost) naar 13 west, terwijl positie 2 (19.2 oost) wel op oost uitkomt...??!?! Iemand hier ook ervaring mee?? GrEEtZ! BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
ricow Geplaatst: 28 april 2004 Geplaatst: 28 april 2004 Hoi ik ben net zo'n motor aan het finetunen(loopt nog niet goed over de clark belt) heb deze op de dbox2 aangesloten en moet zeggen werkt tot op heden probleemloos. heb gotox enabled en draait perfekt. wel heb ik het probleem dat als ik in het motor menu probeer de motor een paar stapjes opzij te zetten om het signaal te optimaliseren, in beelt staat motor word een stap gedraaid maar in werkelijkheid blijft doordraaien tot hij bij zijn hardware limiet uitkomt. kan een bug in de image zijn of het feit dat gotox gebruikt word en je dus geen sat kan opslaan. welke reciever gebruik je eigelijk voor deze motor. ik heb van deze motor een zeer uitgebreide manual gevonden(engels), welke ik hier wel wil uploaden als bijlage maar dan moet ik hem eerst splitsen (1.4 mb) want hij is te groot om in 1 posting te uploaden. Als er interesse is hoor ik het wel. groeten, Ricow Dreambox 7000 + 60GB HD /1mtr alu schotel op sg2100 motor/cas interface/season2 int./nokia dbox2 2xi op 1mtr schotel met smd12 motor.
Skysurfer Geplaatst: 28 april 2004 Geplaatst: 28 april 2004 Ik wil wel zo'n handleiding. Ik heb hier alleen de nederlandse. Mijn SM3D12 werkt overigens perfect. Skysurfer
ricow Geplaatst: 28 april 2004 Geplaatst: 28 april 2004 OK op aanvraag hier is de manual deel 1 van 2 Groeten, Ricow Dreambox 7000 + 60GB HD /1mtr alu schotel op sg2100 motor/cas interface/season2 int./nokia dbox2 2xi op 1mtr schotel met smd12 motor.
ricow Geplaatst: 28 april 2004 Geplaatst: 28 april 2004 en hier deel 2 van 2 ingepakt met winrar groeten, Ricow Dreambox 7000 + 60GB HD /1mtr alu schotel op sg2100 motor/cas interface/season2 int./nokia dbox2 2xi op 1mtr schotel met smd12 motor.
bash! Geplaatst: 28 april 2004 Auteur Geplaatst: 28 april 2004 Super thnx!!! Op de dreambox gaat er toch iets mis.. wat jij hebt met helemaal naar limit draaien heb ik met USALS ook.. Aangezien er géén pre-installed positions in zitten moet je alles handmatig USALS/GotoXX) Overigens de motor eens goed vergeleken met de Moteck/Strong SG2100 en stab.. ook al ziet ie er niet zo flitsend uit.. hij voelt absoluut véél degelijker aan! Ik heb zelf een HH100 in gebruik (4 jaar nu) en deze heeft van begin af aan speling gehad.. net als alle andere stabs en motecks die ik tot nu toe geinstalleerd heb. Deze speling wordt nu langzaamaan steeds meer. De SM3D12 heeft gewoon GEEN speling!! Ik kan hem niet eens met de hand bewegen!! Al met al ondanks dit probleempje is het een super motor!! Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen