Gast Geplaatst: 28 april 2004 Geplaatst: 28 april 2004 Moi, Wat ik ook probeerde ik kreeg met bovenstaande FW geen verlenging van mijn Abo. Deze bleef op 30 april 2004 staan. C+ kaartje een uurtje in een philips met andere firmware en hup abo loopt tot eind mei. Ergo check u abo/fw voor het te laat is! Wiri
RayhTec Geplaatst: 28 april 2004 Geplaatst: 28 april 2004 Als je iets niet voor elkaar krijgt hoef je nog niet meteen paniek te gaan zaaien. Met die firmware krijg je op een originele CSD kaart echt wel een update. RayTec
spirit_rules Geplaatst: 28 april 2004 Geplaatst: 28 april 2004 Citaat: Moi, Wat ik ook probeerde ik kreeg met bovenstaande FW geen verlenging van mijn Abo. Deze bleef op 30 april 2004 staan. C+ kaartje een uurtje in een philips met andere firmware en hup abo loopt tot eind mei. Ergo check u abo/fw voor het te laat is! Wiri Ligt vaak 99% aan C+ of je hebt hem niet goed ingesteld de deco [color:"blue"] Spirit_rules [/color] ------------------------------------------------- Open Firmwarmware Multi taal_171005_0430 Member van het Openfirmware Team
Gast Geplaatst: 28 april 2004 Geplaatst: 28 april 2004 Heb de nieuwe update binnen, dus gelul dat dit niet werkt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen